نمایشگاه‌های مجازی رنگ صلح  و دریچه برپا شد

تهران - ایرنا - نمایشگاه‌های «رنگ صلح»، آثاری از هنرمندان حوزه تجسمی در گالری مجازی باغ موزه قصر و «دریچه»، آثار نقاشی علی مهدی‌پور در گالری مجازی رسانگار برپا شده است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نمایشگاه بیش از ۲۰۰ اثر از ۱۳۵ هنرمند سراسر کشور در رشته‌های نقاشی، تصویرسازی، عکاسی، کاریکاتور، حجم، نقاشی‌خط و کاشی معرق در راستای اهداف صلح‌دوستانه هنر و ارائه تصویری شایان از ظرفیت‌های هنری و فرهنگی هنرمندان ایرانی به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه آثار استادانی همچون «زنده یاد منوچهر درفشه»، «قباد شیوا»، «نصرالله افجه‌ای»، «اکبر نیکان‌پور»، «امیر کشمیری» و هنرمندان دیگری همچون «محمدرضا پهنابی»، «سپیده فرامرزی»، «عیسا چولاندیم» و «هلیا سلمانی» به نمایشگاه‌گردانی «هلیا سلمانی» از ۱۴ تا ۱۶آبان در گالری مجازی باغ موزه قصر برپاست.

در این نمایشگاه آثار هنرمندان جوان در کنار آثار پیشکسوتان و اساتید هنرهای تجسمی ایران در دو بخش موضوعی صلح و آزاد به نمایش درآمده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده آثار نمایشگاه «رنگ صلح» به نشانی http://qasr.ir/Portals/۱۲/Images/Exhib%۲۰book-For%۲۰Web.pdf مراجعه کنند.

«دریچه» میهمان هفتمین نمایشگاه رسانگار

فرهنگسرای رسانه در هفتمین نمایشگاه مجازی رسانگار میزبان «دریچه»، آثاری از «علی مهدی‌پور»، نقاش، خوشنویس و هنرمند خوزستانی است.

این مجموعه شامل ۱۳ نقاشی با موضوع طبیعت است و زیبایی‌های طبیعی کشورمان را به تصویر کشیده است.

«مهدی‌پور» پیش از این در ۲۰ نمایشگاه گروهی و انفرادی و کارگاه‌ هنری شرکت داشته است.

نمایشگاه «دریچه» از ۱۴ تا ۲۰ آبان در گالری مجازی رسانگار فرهنگسرای رسانه برپاست. علاقه‌مندان برای بازدید از این گالری می‌توانند به سایت فرهنگسرا به نشانی resaneh.farhangsara.ir مراجعه کنند.

همچنین منتخبی از آثار این نمایشگاه در صفحه فرهنگسرای رسانه در فضای مجازی به نشانی farhangsararesaneh به نمایش درآمده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha