۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۹:۲۰
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84101060
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۹۹ میلیارد ریال برای ایستگاه‌های توزیع برق سمنان هزینه شد

سمنان ایرنا- معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان گفت: طرح احداث و بهینه‌سازی ۲۸۴ ایستگاه توزیع برق در استان امسال با ۲۹۹ میلیارد و ۸۸۸ میلیون ریال انجام شد.

به گزارش ایرنا، رضاعلی اصغری روز شنبه با بیان این که به منظور تغذیه برق مشترکان جدید، امسال ۱۲۳ ایستگاه هـوایی و سه دستگاه پست زمینی اجرا و بهره برداری شد گفت: طرح بهیـه سازی ۱۵۸ دستگاه پست هوائی و زمینی توزیع برق در راستای استمرار خدمات دهی به مشترکان، اجرایی شد.

وی با اشاره به عملیات توسعه ۳۳ هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار متوسط هـوائی و زمینی در شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: برای پایداری خطوط برق رسانی، عملیات اصلاح ۱۰ هزار و ۸۸۰ متر خطـوط ۲۰ کیلوولت هـوایی و زمینی، از دیگر فعالیت های توزیع برق در شهرستان های استان بود.

وی با بیان این که طرح احداث ۳۲ هزار و ۷۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی با هدف تامین برق مشترکان به اجرا در آمد تصریح کرد: با هدف خدمات دهی مستمر و ارتقای ضریب اطمینان شبکـه، طرح بهسـازی ۳۵ هزار و ۱۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی، اجرایی شد.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان  بیان کرد: ۹۶۰ دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنـائی معابر استان نصب و یا بهسازی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha