۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۰۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84101906
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارخانه بازیافت نایلون در شهرک صنعتی مهاباد طعمه حریق شد

مهاباد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: یک واحد کارخانه بازیافت نایلون واقع در شهرک صنعتی این شهرستان طعمه حریق شد و از بین رفت.

رحمان احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی تماس تلفنی با آتش‌نشانی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی گسترده در کارخانه بازیافت نایلون شهرک صنعتی مهاباد، بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این آتش‌سوزی که در انبار نایلون‌ها رخ داده بود، گسترش یافته و بخش عمده از کارخانه و یک خودرو باری پارک شده را نیز در برگرفت که ماموران پس از ۲ ساعت تلاش، توسط نیروهای آتش نشانی مهار و محیط ایمن شد. 

مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اظهار داشت: این حادثه خسارات جانی درپی نداشته ولی خسارات مالی زیادی برجای گذاشته و پیش بینی شده بالغ بر پنج میلیارد ریال خسارت به کارخانه و تجهیزات داخل آن خسارات وارد شده است.

احمدی اضافه کرد: در این عملیات سه دستگاه خودروی آتش نشانی مهاباد، یک دستگاه از "قم قلعه" و یک خودرو از شهرک صنعتی با ۱۲ آتش نشان شرکت داشتند.

به گزارش ایرنا شهرک صنعتی مهاباد در ۱۸ کیلومتری این شهر در مسیر مهاباد - میاندوآب قرار دارد و دارای ۵۱ واحد فعال است.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

پارسال ۷۶۰ مورد عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانی در مهاباد انجام شده که ۶۳۶ مورد در حوزه شهری و مابقی نیز در روستاها بوده ‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha