۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۳۹
کد خبر: 84101945
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از یک میلیارد ریال کالای احتکار شده در شیراز کشف شد

شیراز-ایرنا- رییس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: بیش از یک میلیارد ریال کالای احتکار شده از انبار یک شرکت‌ تعاونی مصرف در شهر شیراز کشف شد.

به گزارش شنبه ایرنا از روابط ‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، حمید زارع بیان کرد: با دریافت اخباری مبنی بر احتکار مواد غذایی در یکی از انبارهای شهر شیراز بازرسان این سازمان به برگزاری گشت مشترک بازرسی به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی و اطلاعات سپاه اقدام کردند که مشخص شد  در انبار مورد نظر مواد شوینده، انواع روغن خوراکی، برنج، شکر و قند احتکار شده که این اقلام کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در این انبار بیش از هفت هزار عدد مواد شوینده و بیش از سه هزار عدد انواع روغن خوراکی کشف شده است در حالی که اکنون در بازار با کمبود عرضه روغن مواجه هستیم.‌

این مقام مسوول گفت: مسئولان انبار یاد شده با استخدام نیرو، قیمت و تاریخ مصرف درج شده بر روی مواد شوینده‌ را پاک می‌کردند تا قیمت و تاریخ مصرف جدید بر روی آنها درج کنند.

زارع افزود: پرونده تخلف این انبار به ارزش بیش از یک میلیارد ریال برای صدور رای و طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال و انبار و فروشگاه این شرکت تعاونی پلمب شده است.

وی با تاکید بر برخورد جدی با برهم زنندگان نظم بازار و محتکران و گرانفروشان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا انبار مقادیر زیادی کالا در منازل، موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت فارس اطلاع دهند تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha