۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 84102786
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری ارومیه ۸ هزار میلیارد ریال از ادارات آذربایجان‌غربی طلب دارد

ارومیه- ایرنا- معاون مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه گفت: بیش از هشت هزار میلیارد ریال مطالبه این نهاد از دستگاه‌های دولتی شناسایی و احصا شده که به تدریج در حساب‌های مالی ثبت می‌شود.

حسین اشرفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طی سال‌های گذشته، دستگاه های دولتی اقدام به ساخت و سازهایی کرده یا زمین هایی در اختیار داشته اند ولی تقویم دقیقی از مطالبات شهرداری در این خصوص صورت نگرفته بود.

وی اضافه کرد: با تاکید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردارارومیه جهت شناسایی و وصول مطالبات شهرداری از اشخاص حقیقی و حقوقی و جذب منابع مالی جدید در حوزه معاونت مالی و اقتصادی از اوایل سال ۱۳۹۸ پروژه "شناسایی و وصول مطالبات شهرداری از دستگاه های دولتی " کلید خورد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه تحقق این موضوع دستاورد مهمی است، ادامه داد: با تایید اولیه دستگاه های اجرایی ، این مطالبات در سامانه سما ثبت شده و به تدریج پس از تایید ذیحساب‌ها در حساب های مالی فی ما بین ثبت و ضبط می شود.

اشرفی گفت: امسال ۹۸۰ میلیارد ریال از مطالبات در قالب اسناد خزانه وصول و به درآمد قطعی شهرداری منظور شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع شناسایی و پیگیری مستمر وصول مطالبات شهرداری از دستگاه های اجرایی و وزارتخانه ها، اداره ای تحت همان عنوان در حوزه معاونت مالی و اقتصادی ایجاد می شود.

به گزارش ایرنا، ارومیه بزرگترین شهر آذربایجان غربی است که بیش از ۸۰۰ هزار نفر جمعیت و افزون بر ۱۱ هزار هکتار مساحت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha