۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۰۵
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 84103602
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳ هزار میلیارد ریال اموال قاچاقچیان در آذربایجان‌غربی ضبط شد

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به تشکیل پنج‌هزار و ۲۴۰ فقره پرونده جرائم مواد مخدر در این استان طی سال جاری گفت: در این مدت، سه هزار و ۱۷ میلیارد ریال اموال قاچاقچیان نیز ضبط شده است.

سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین ۴۳۱ دستگاه خودرو و ۱۱۹ دستگاه موتورسیکلت که در امر جابجایی مواد مخدر مورد استفاده قرار می گرفت، توقیف و ۳۱ باب اماکن مربوط به قاچاقچیان نیز پلمب شده است.

وی اضافه کرد: امسال بیش از سه هزار و ۳۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف شده که ۸۲ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۴ هزار و ۲۰۱ کیلوگرم پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی و مواد شیمیایی نیز کشف شده که این میزان نیز بیش از ۶ برابر سال گذشته است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی افزود: در این مدت ۲۷۲ هزار و ۴۸ عدد قرص روانگردان نیز کشف و ضبط شده که رقم قابل توجهی است.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجانغربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha