روحانی درگذشت مادر شهیدان کردگاری را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- رییس جمهوری در پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام حبیب، محمدرضا و محمدحسین کردگاری را تسلیت گفت.

به گزار ش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این پیام تسلیت گفت: درگذشت حاجیه خانم «جهان خانم حسین‌زادگان» مادر شهیدان والامقام حبیب، محمدرضا و محمدحسین کردگاری از غیورمردان دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم خاطر شد. 

رییس جمهوری افزود: این مادر فداکار و صبور، در پرتو عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت(ع)، گوهر وجود خود را وقف پرورش فرزندان انقلابی و دلیر کرد که ضامن سربلندی و عزت نظام اسلامی شدند. نامشان را در دفتر زرین فرهنگ و ایثار برای همیشه ماندگار کردند.

روحانی تصریح کرد: این‌جانب مصیبت وارده را به مردم شریف استان فارس و به ویژه خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منّان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

به گزارش ایرنا،‌مرحومه «جهان خانم حسین زاده‌گان» مادر شهیدان «حبیب، محمدرضا و محمدحسین کردگاری» از شهدای شهرستان نی ریز در دوران دفاع مقدس در سن ۸۶ سالگی به علت کهولت سن و بیماری قلبی به فرزندان شهیدش پیوست. پیکر این مرحومه امروز دوشنبه ۱۹ آبان از کوی شاهد به سمت دارالرحمه شهرستان نی ریز تشییع و به خاک سپرده ‌شد.

شهید محمدرضا کردگاری ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در منطقه فکه به شهادت رسید و شهیدان حبیب و محمدحسین کردگاری به ترتیب ۲۷ بهمن و ۵ اسفند سال ۱۳۶۴ در منطقه فاو به فیض شهادت نائل شدند.

سردار شهید علیرضا اکرامپور، داماد این خانواده نیز ۲۷ بهمن سال ۱۳۶۴ در منطقه فاو به کاروان شهیدان پیوست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha