۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۸:۱۶
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84104504
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهارمحال و بختیاری ماهانه به ۴۵۰۰ حلقه لاستیک نیاز دارد

شهرکرد- ایرنا- معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به تعداد ناوگان عمومی بار و مسافر استان ماهانه به چهار هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک در استان نیاز است.

حسین مالکی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این استان با ۲ هزار و ۲۰۰ ناوگان حمل و نقل مسافر و هفت هزار و ۶۰۰ کامیون، ۲.۱ درصد ناوگان کشور را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: این تعداد ناوگان ماهانه به چهار هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک نیاز دارد که بیش از ۲ سال است که این نیاز تامین نشده و با کمبود جدی لاستیک در این حوزه مواجه هستیم.

مالکی تصریح کرد: از ۱۵ مرداد سال ۹۷ تا  آبان امسال در حدود ۷۵ هزار حلقه لاستیک به استان اختصاص داده شد، که این تعداد یک دوم نیاز واقعی استان به لاستیک است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این اداره‌کل متولی توزیع لاستیک اختصاصی به استان است و در سه نقطه فرخشهر، بروجن و کیار اقدام به توزیع می‌کند.

به گزارش ایرنا، رفع کمبود حلقه‌های لاستیک در این استان یکی از خواسته های رانندگان است و برخی از رانندگان عقیده  دارند که لاستیک‌های توزیعی پاسخگوی نیاز بسیاری از متقاضیان نیست.

اکنون پنج هزار راننده در حوزه جابجایی مسافر و ۲۲ هزار راننده در حوزه جابجایی کالا در چهارمحال و بختیاری فعال هستند.

 چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از محورهای ترانزیتی فلات مرکزی ایران به جنوب به شمار می‌رود و بخشی از جاده‌های این استان در محور بروجن به لردگان به محور ارتباطی خوزستان به مرکز ایران تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha