۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۷:۳۰
کد خبرنگار: 2242
کد خبر: 84104654
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مسکن مهر شهرجدید هشتگرد  در انتظار تکمیل زیرساخت‌ها است

کرج - ایرنا - نایب رییس هیات مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد استان البرز اعلام کرد که مسکن مهر این شهر با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در انتظار تکمیل امکانات زیرساختی است.

رافع ناصری فر روز سه شنبه در گفت وگو  با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  از مجموع واحدهای احداثی مسکن مهر شهر جدید هشتگرد، حدود  پنج هزار واحد آنها یعنی کمتر از ۱۰ درصد فاقد یکی از

امکانات زیر ساختی مانند آب، برق و گاز هستند.

وی گفت: برای تکمیل زیر ساخت های مسکن مهر شهرجدید هشتگرد  طبق تفاهم نامه های سال جاری با نهادهای خدمات رسان، ۸۱ میلیارد تومان شامل ۵۱ میلیارد تومان به شرکت آبفا و ۳۰ میلیارد تومان به شرکت برق استان البرز  اختصاص داده‌ایم.

ناصری فر ادامه داد: تاکنون شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در مسیر تعهدات خود گام برداشته و در این راستا به اداره برق شهرستان ساوجبلاغ و شرکت آبفا، وجه نقد و زمین سهل البیع تحویل داده و امیدواریم طبق تفاهم نامه جاری تا چند ماه آینده کاستی‌های زیر ساختی در بخش آب، برق، گاز و فاضلاب واحدهای مسکونی مهر در این شهر برطرف شود.

وی با اشاره به تعداد ۴۹ هزار و ۵۵۷ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد اظهار داشت: از این تعداد، ۳۵ هزار واحد متقاضی موثر دارند که در زمان حاضر تکمیل آنها مهمترین اولویت شرکت عمران است. 

ناصری فر گفت: از مجموع ۳۵ هزار واحد مسکونی دارای متقاضی موثر، تاکنون۳۳ هزار واحد مسکونی  مرحله نازک کاری را پشت سرگذاشته و یک هزار و ۹۰۸ واحد باقی مانده است که تا پایان آبان ماه جاری مرحله نازک کاری آنها به اتمام می رسد.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ادامه داد: از مجموع واحدهای مسکن مهر این شهر، ۲ هزار و ۴۴۴ واحد مسکونی عارضه دار هستند که ۳۱۶ واحد دارای مشکل حقوقی و یک هزار و ۵۲۰ واحد زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و ۶۰۸ واحد نیز دچار اختلاف با تعاونی های مسکن هستند که در حال پیگیری رفع این معضلات از مراجع ذیصلاح هستیم.

وی با بیان اینکه مهمترین دغدغه شرکت عمران شهر جدید هشتگرد  عدم استقبال بخشی از متقاضیان برای تقسیط وام های پرداختی هستند، اظهار داشت: با وجود اتخاذ تمام تمهیدات  و راه اندازی میز الکترونیک و اخطار برای افزایش سود اقساط مسکن مهر از چهار درصد به ۱۸ درصد این گونه متقاضیان حاضر به همکاری نیستند.

ناصری فر با اشاره به اینکه عدم پرداخت آورده از سوی متقاضیان، پیمانکاران پروژه‌های را با مشکل مواجه کرده است، اضافه کرد: متقاضیان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد، بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار هستند.

وی افزود: در زمان حاضر ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در این شهر وجود دارد که در انتظار تکمیل آورده مالکان است.

نایب رییس هیات مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد در ادامه با اشاره به راه‌اندازی سیستم الکترونیک مسکن مهر، از مراجعه کنندگان به ساختمان اداری مسکن مهر شهرجدید هشتگرد خواست با توجه به اوج گیری  شیوع بیماری کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این بیماری از مراجعه حضوری بپرهیزند و خدمات خود را از طریق سایت emehr.ntdc.ir دریافت نمایند تا ضمن حفظ سلامت خود و خانواده در زمان و هزینه نیز صرفه جویی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha