۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۵۴
کد خبر: 84105240
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمار فوتی‌های کرونا در بابل به ۳۶۲ نفر رسید

۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۵۴
کد خبر: 84105240
آمار فوتی‌های کرونا در بابل به ۳۶۲ نفر رسید

ساری - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت که از آغاز شیوع کرونا در اسفند ماه سال گذشته تاکنون ۳۶۲ بیمار با تشخیص قطعی ابتلا به بیماری کووید- ۱۹ در این شهرستان جان باخته‌اند.

دکتر سید فرزاد جلالی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مجموع بیماران بستری کووید-۱۹ در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل را هم در این مدت هفت هزار و ۸۰  نفر اعلام کرد.

وی گفت که همچنین از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تاکنون حدود ۴۰ هزار بیمار کرونایی و مشکوک به این ویروس به مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل مراجعه کرده اند.

دکتر جلالی افزود : تا کنون از حدود ۱۴ هزار نمونه گیری‌ انجام شده در بابل تعداد چهار هزار و ۷۲۵ آزمایش مثبت قطعی بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار داشت: ۸۱ درصد بیماران کووید-۱۹ بستری در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل شهروندان بابلی و ۱۹ درصد دیگر هم غیر بابلی هستند.

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی بابل که مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت می کند ، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان های زیر پوشش این دانشگاه بستری و ۲۳ بیمار ترخیص شدند. در حال حاضر ۱۵۹ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان های بابل بستری هستند که از این تعداد ۴۴ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل شهرستان بیش از  ۵۲۰ هزار نفری بابل را با هفت بیمارستان تحت پوشش دارد. پنج بیمارستان آیت الله روحانی ، میناگر ، شهید بهشتی ، یحیی نژاد و امیرکلا بیماران کرونایی را پذیرش می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha