۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۳۳
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84107190
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کومان: بارسلونا با «مسی» تیم بهتری است

۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۳۳
کد خبر: 84107190
کومان: بارسلونا با «مسی» تیم بهتری است

تهران- ایرنا- سرمربی باشگاه بارسلونا بار دیگر با حمایت از ستاره آرژانتینی تیم تحت هدایتش گفت که آبی‌اناری‌ها در حضور «لیونل مسی» تیم به مراتب بهتری هستند تا در غیاب وی.

به گزارش ایرنا، «رونالد کومان» در برهه‌ای حساس و درست زمانی که فوق ستاره آرژانتینی از هیات مدیره باشگاه بارسلونا درخواست جدایی کرده بود، به نیوکمپ آمد؛ درخواستی غیرمنتظره که پس از شکست تحقیرآمیز هشت بر دو این تیم برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا مثل بمب در شبکه‌های خبری منفجر شد.

با این حال، «لیونل مسی» در نیوکمپ ماندگار شد و حالا مرد هلندی بر این باور است که آبی اناری‌ها با مسی تیم به مراتب بهتری هستند تا بدون او.

سرمربی باشگاه بارسلونا اطمینان دارد که عملکرد مسی در این فصل بهبود یافته و همچنین به هواداران این تیم اطمینان داد که ستاره آرژانتینی به طور کامل به بارسلونا تعهد دارد.

کومان در این خصوص گفت: مسی به من ثابت کرده که خواستار برنده شدن، بهترین بودن و بهترین ماندن است؛ حتی اگر با باشگاه مدتی دچار مشکل بوده باشد. بارسلونا همیشه با مسی بهتر بوده، هست و خواهد بود.

وی افزود: زمانی که به اینجا آمدم، گفتند مسی خوشحال نیست. در منزل او با هم حرف زدیم و مسی دلایل خود را برای من توضیح داد و من هم صادق بودم. به او گفتم تنها چیزی که قادر به تغییر آن هستم، فوتبال است. سیتسم، پست وی در زمین و اهمیت وی در تیم اما قادر به تغییر مشکلات وی با باشگاه نیستم.

کومان تاکید کرد: از همان روز نخست حرفم یکی بود؛ او بهترین بوده و به باشگاه متعهد است. مسی مشکلات خاص خودش را داشته، مشکلات تابستانی اما از زمان بازگشت به تمرینات بسیار خوب عمل کرده است. او در چند بازی بدشانسی آورد و نتوانست عملکرد همیشگی خود را داشته باشد اما اطمینان دارم که در پایان فصل همان تعداد گل همیشگی را برای تیم خواهد زد.

بارسلونا در حال حاضر صدرنشین گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا بوده اما در لالیگا تقلا می‌کند و کومان تاکید دارد که تصمیمات داوری در از دست رفتن تعدادی از امتیازات برای بارسا موثر بوده‌اند.

کومان در این‌باره نیز تاکید کرد: موفق شدیم که چهره تیم را تغییر دهیم و تغییرات نفس تازه‌ای به تیم بخشیده است. بازیکنان بسیار در تعامل با هم و بسیار متعهد هستند. فشار تمرینات را افزایش داده و بازی‌های خوبی انجام داده‌ایم. درست است که امتیازات زیادی را در لیگ از دست داده‌ایم، بازی‌هایی که می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم اما تصمیمات داوری در نتیجه نهایی برخی بازی‌ها تاثیرگذار بود. باید تیم را بهبود ببخشیم و به این سمت حرکت می‌کنیم. حالا یک زمان استراحت در اختیار داریم اما برای بازگشت به رقابت‌ها برنامه پرفشاری آماده کرده‌ایم.

کومان در خصوص «آنسو فاتی» ستاره جوان این تیم که به‌تازگی پای خود را تیغ جراحان سپرده است، نیز گفت: برای این مصدومیت قصد نداریم بازیکن دیگری بگیریم. با مدیر فنی تیم هم حرف زده‌ایم و همه می‌دانند که در کدام پست‌ها به تقویت نیاز داریم. ما بدنبال یک مهاجم و یک دفاع وسط هستیم همین.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha