۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 2854
کد خبر: 84107807
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش "کتاب جان سلام" در استان قزوین برگزار می شود

۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶
کد خبر: 84107807
پویش "کتاب جان سلام" در استان قزوین برگزار می شود

قزوین-ایرنا-مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: پویش معرفی کتاب با عنوان "کتاب جان سلام" توسط انجمن قصه گویی این کانون در استان قزوین برگزار می شود.

مژده اروجی روزپنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: امسال هفته کتاب با شعار "دانایی؛ مانایی" و با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و انس با کتاب برگزار می شود که برای رسیدن به این اهداف برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است.
وی گفت: اجرای چندین ویژه برنامه مناسبتی از جمله برگزاری نشست انجمن ادبی نوغزل، پویش معرفی کتاب با قصه گویی، اجرای فعالیت روخوانی و معرفی کتاب برای اعضا در گروه های مجازی توسط مربیان و اجرای فعالیت‌های متنوع در گروه‌های مجازی مراکز فرهنگی و هنری استان با محوریت توسعه فرهنگ مطالعه در اعضا از مهم ترین برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به حساب می آید.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین افزود: از دیگر برنامه های کانون در این هفته می توان از اجرای ویژه برنامه عصرانه کتاب، برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان "کتاب، دوست دانای من، اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان، معرفی اعضای برگزیده در فعالیت‌های مربوط به کتاب‌خوانی و تولید محتوای سرگرمی و آموزشی در فضای مجازی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع کتاب و کتاب خوانی توسط گروه تخصصی پویانمایی استان نام برد.
این مسوول اضافه کرد: اجرای طرح یارمهربان، اجرای پویش معرفی کتاب با عنوان "کتاب جان سلام" توسط انجمن قصه‌گویی کانون استان و اجرای طرح کتاب دوست داشتنی من، از دیگر برنامه های کانون در این هفته است.
اروجی اظهار داشت: برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ آبان در استان قزوین برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه این برنامه ها به صورت مجازی برگزاری می شود، گفت:  رعایت شرایط دوره فاصله‌گذاری اجتماعی برای حفظ سلامت مخاطبان کانون و نیز ایجاد روحیه پرنشاط، پویا  و پرامید در کودکان و نوجوانان از مهم ترین موضوعاتی است که به دنبال اجرای کامل آن در هفته کتاب در کانون هستیم.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین افزود: در برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته کتاب امسال تلاش شده، علاوه بر زمینه‌سازی برای توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی، ایجاد فرصت ارتقا سطح آگاهی کودکان و نوجوانان در انتخاب و بهره‌برداری از محتواهای مناسب هم موردتوجه ویژه قرار گرفته است. 
اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با برخورداری از ۱۶ مرکز فرهنگی و هنری ثابت، پنج کتابخاته سیار و یک کتابخانه پستی  دارای ۲۶۰ هزار جلد کتاب است و در سطح استان علاوه بر امانت کتاب، فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی ارایه می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha