۲۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۰۷
کد خبر: 84108540
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمار خانه های صنایع دستی هرمزگان به ۳۷ واحد افزایش می یابد

بندرعباس - ایرنا-مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفـت: در راستای تحقق شعار جهش تولید اکنون ۲۷ خانه صنایع دستی در این استان وجود دارد که تلاش داریم تعداد آن‌ها را به ۳۷ واحد برسانیم.

رضا برومند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: البته با توجه به شرایط کرونایی وکاهش خرید محصولات صنایع دستی افزایش خانه های صنایع دستی با هدف جهش تولید در استان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان از آن است.

وی ادامه داد: بطور حتم با افزایش خانه های صنایع دستی این برنامه در راستای افزایش تولید و بهبود معیشت صنعتگران صنایع دستی هرمزگان انجام می‌شود و آثار اجتماعی آن هم قابل ملاحظه خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این خانه‌ها علاوه‌بر تولید صنایع دستی به افراد علاقه‌مند آموزش هم داده می‌شود و فعالان صنایع دستی می‌توانند نسبت به برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای تولید، بازاریابی و فروش محصول‌های خود اقدام کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان با اشاره به اینکه این فعالیت‌ها می‌توانند پیش زمینه‌ای برای توسعه فعالیت‌های صنعت سفر و گردشگری در زمان پساکرونا محسوب می‌شوند، اظهار داشت: در سالجاری، ۳۳ زیر ساخت گردشگری ایجاد خواهیم کرد.

برومند تصریح کرد: با شروع کرونا ویروس در اواخر بهمن ماه ۱۳۹۸ بسیاری از برنامه هایی که برای معرفی استان هرمزگان درنظر داشتیم تحث تاثیر قرار گرفت و در نهایت با بهره‌گیری از این فرصت، حضور خود در شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی از طریق اینترنت را تقویت کردیم تا جاذبه‌های گردشگری در قالب گردشگری مجازی از طریق این شبکه‌ها معرفی شود.

وی اضافه کرد: همچنین برای معرفی هرمزگان در سطح بین المللی کلیپ‌هایی از جاذبه‌های گردشگری هرمزگان به زبان انگلیسی و فارسی تهیه و از طریق سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در سطح دنیا پخش شد و این بازخورد بسیار خوبی برای معرفی استان داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha