تعداد قربانیان کرونا در استان همدان به یک‌ هزار و ۶۳ نفر رسید

همدان- ایرنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: با فوت ۱۸ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته شمار جانباختگان ناشی از ابتلا به این ویروس در این استان به یک‌هزار و ۶۳ تن رسید.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد طاهری روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹۱ نفر با علائم تنفسی مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۴۰ نفر در بخش عادی و ۲۱ نفر در بخش آی سی یو بستری شدند، گفت: ۵۲ نفر از افراد بستری در بیمارستانهای این استان وضعیت وخیمی دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: با ابتلای ۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به ویروس کرونا تعداد موارد مثبت بستری در بیمارستان‌های این استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به هفت هزار و ۸۹۸ مورد رسیده است.

طاهری اظهار داشت: تاکنون ۲۴۵ نفر در اسدآباد، ۴۵۷ نفر در بهار، ۴۷۳ نفر در تویسرکان ، ۲۹۵ نفر در رزن و ۱۳۰ نفر در شهرستان درگزین به این بیماری مبتلا شدند.

وی گفت: همچنین در فامنین ۱۳۵ نفر، کبودرآهنگ ۴۷۶ نفر، ملایر یک هزار و ۵۰۶ نفر، نهاوند ۸۹۵ نفر و همدان سه هزار و ۷۸ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و ۲۰۸ بیمار  از بستری در بیمارستان های این استان غیربومی هستند.

وی تاکید کرد: با اولین بارش پاییزی بیمارهای تنفسی و آلرژ ی افزایش یافته و زمینه برای سایر بیماری‌ها عفونی و تنفسی فراهم می شود بنابراین رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیش از گذشته ضروری است.

به گفته سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شمار جانباختگان کرونا تا روز ۲۲ آبان امسال در کشور به ۴۰ هزار و ۱۲۱ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha