۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84109565
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وضعیت خوشاب خراسان رضوی نیز قرمز شد

۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۵۷
کد خبر: 84109565
وضعیت خوشاب خراسان رضوی نیز قرمز شد

سبزوار- ایرنا- فرماندار خوشاب گفت: با توجه به شیوع کرونا و افزایش مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ این شهرستان نیز از این نظر در وضعیت قرمز قرار گرفت.

امان‌الله خدمتگزار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و برپایی اجتماعات این شهرستان را از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار داده است.

وی ادامه داد: در پی این وضعیت با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا در این شهرستان محدودیتهای جدید در خوشاب اعمال شده که  ممنوعیت فعالیت صنوف و  اجتماعات از این جمله است.

فرماندار خوشاب گفت: انتظار می‌رود شهروندان با رعایت مقررات بهداشتی و خودداری از دورهمی خانوادگی و عدم حضور در اجتماعات به قطع زنجیره انتقال این ویروس خطرناک کمک کنند.

وی افزود: به منظور مقابله با ویروس کرونا در مناطق روستایی خوشاب نیز کمیته‌هایی با مشارکت شوراها، دهیاری‌ها، بسیج، روحانیون و خانه‌های بهداشت راه اندازی شده است.

سلطان‌آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۷۳۸ هزار و ۳۲۲ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به ۴۰ هزار و ۵۸۲ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون ۵۴۶ هزار و ۶۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha