به گزارش روز یکشنبه ایرنا از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، محمود ضرابی، مدیرعامل این شرکت گفت: با وجود شیوع کرونا و دشواریهایی در کسب و کار، موفق به صادرات شدیم و برنامهریزیهایی برای بهبود وضعیت صادرات سال آینده انجام میدهیم، هر چند بازار بهشدت از جانب کرونا آسیب دیده، اما نسبت به بسیاری از رقبا عملکرد بهتری داشتیم.
ضرابی راهبردهای سالهای گذشته را دلیل موفقیت این شرکت عنوان کرد و افزود: در دو سال گذشته روی فروش اینترنتی سرمایهگذاری کردیم و اتخاذ این راهبرد به ما کمک کرد در شرایط کرونا فروش خود را ادامه دهیم. کرونا همچنان بر بازار سایه خواهد انداخت و هر کسب و کاری که نتواند خود را با این شرایط وفق دهد، از بازار خارج خواهد شد. خوشبختانه تاکنون توانستهایم پاسخ سریع به تغییرات شرایط بازار بدهیم و همین موضوع به تثبیت کسب و کار در شرایط کرونا کمک کرده است.
وی اظهار داشت: به نظر میرسد دیگر اقتصاد متکی به نفت جوابگو نیست و برای توسعه اقتصاد غیرنفتی برنامهریزیهایی در سطح کشور انجام شده است. این برنامهها در کنار افزایش قیمت دلار، جذابیتهای صادراتی منسوجات را افزایش داده است و این موضوع به ما انگیزه میدهد برای صادرات بیشتر انرژی صرف کنیم، چشمانداز صادرات منسوجات مطلوب به نظر میرسد و برای صادرات به کشورهای مختلف از جمله اروپا در حال برنامهریزی هستیم.
وی ادامه داد: در سالهای آتی مشتریان به محصولات نانو توجه بیشتری خواهند داشت و این محصولات از اقبال بیشتری از سوی بازار برخوردارند. مشتریان از عملکرد محصولات نانو راضی هستند و معمولا بعد از استفاده از این محصولات نسبت به آن وفادار میمانند. در حال حاضر مشتریان خارجی نیز به محصولات نانو توجه خاصی دارند و سفارشهای محصولات نانو در حال افزایش است.
این شرکت دانش بنیان از جمله اولین تولیدکنندگان جوراب آنتیباکتریال در ایران است که با استفاده از فناوری نانوذرات نقره اقدام به تولید جورابهایی با خاصیت ضدمیکروب و ضدبو کرده است. همچنین زیرپوش و دستکش نانویی از دیگراقلام تولیدی این شرکت است.
نظر شما