آذربایجان‌غربی، رتبه سوم چالش "وقت ورزش" را در کشور کسب کرد

ارومیه- ایرنا- رییس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اعلام نتایج چالش "وقت ورزش" و معرفی هیات‌های برتر استانی گفت: این استان رتبه سوم کشور را در بین هیات‌های ورزش‌های همگانی کشور کسب کرده است.

محمود اشتری روز یکشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پایان مرحله نخست چالش "وقت ورزش" و از مجموع هفت هزار و ۵۵۶ برنامه فضای مجازی، آذربایجان‌غربی ۳۶۳ برنامه و محتوا تولید و در بین هیات‌های ورزش‌های همگانی استان‌های مختلف رتبه سوم را بعد از استان‌های کرمانشاه و خراسان شمالی از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: در این چالش ورزشکاران و ملی‌پوشان مختلف استان نیز همکاری داشتند و سعی شد با توجه به شیوع بیماری کرونا و خانه‌نشینی و ایام قرنطینه، مردم به ورزش و انجام فعالیت‌های بدنی تشویق شوند.

رییس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: چالش "وقت ورزش" در مهرماه و به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش اجرا شد و در آن ورزشکاران و شهروندان ویدئویی را به مدت یک دقیقه با موضوع فعالیت‌های ورزشی خود در این ایام با تشویق سه نفر دیگر از دوستانشان در فضای مجازی منتشر می‌کردند.

اشتری گفت: پیش از این نیز هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی رتبه دوم را در مرحله نخست پویش "آماده‌باش" و در بخش توسعه ورزش و فعالیت بدنی کودکان کسب کرده بود.

چالش «وقت ورزش»  درصدد است پس از اجرای فاز آزمایشی در سطح ملی، در سرتاسر جهان اجرایی شود.

هم‌اکنون ۲۷ کمیته (رشته) در هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha