۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۲۹
کد خبر: 84115092
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴ عامل تخریب خودروها در خیابان قزوین تهران دستگیر شدند

تهران- ایرنا- پلیس تهران اعلام کرد: با تلاش ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی در کمتر از ۲۴ ساعت ۴عامل رعب و وحشت و تخریب خودرو های شهروندان در حوالی خیابان قزوین دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام پلیس تهران بزرگ، شامگاه بیست و ششم آبان ماه ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران طی تماس تلفنی شهروندان در جریان تخریب شیشه های ۴ دستگاه خودرو سواری پارک در کنار خیابان و ۴ واحد مسکونی قرار گرفتند.

در این گزارش آمده است، گزارش های اولیه نشان از این داشت، راننده و سه سرنشین یک دستگاه خودرو سواری پرشیا با در دست داشتن سلاح سرد ضمن عربده کشی شیشه های ۴ دستگاه خودرو و شیشه ۴ واحد مسکونی را در حوالی خیابان قزوین تخریب کرده و از محل گریختند.  

بنا بر این گزارش، ماموران پایگاه هشتم این پلیس، در رصد های اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی های قضائی موفق شدند هر ۴ متهم را در مخفیگاهشان در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کنند.  

در ادامه این گزارش آمده است، در بازررسی از مخفیگاه متهمان ۴ قبضه سلاح سرد، ۲دستگاه گوشی همراه سرقتی کشف و خودرو متهمان نیز توقیف و به پارکینگ انتقال یافت.

گفتنی است، متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha