۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۲۱:۱۲
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84116245
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سقز: افترا و تشویش اذهان عمومی پیگیرد قانونی دارد

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه سقز با بیان اینکه با هر نوع توهین و افترا و تشویش اذهان عمومی برخورد می‌شود، گفت: دادستان با افراد فرصت طلب که با اغراض شخصی توهین کرده و به افتراها و تشویش دامن می‌زنند، برخورد کند.

به گزارش ایرنا، کامیل کریمیان روز پنجشنبه در چهارمین شورای اداری با بیان اینکه مبارزه با فساد به جد در دستور کار نهادهای نظارتی قرار دارد، اظهار داشت: برخورد با فساد وظیفه فرمانداری نیست و تاکنون نهادهای ناظر خوب عمل کرده و این اقدامات با اقبال عمومی هم مواجه شده است.

وی از مسوولان خواست تا از افرادی که به آنها افترا و توهین کرده و اقدام به تشویش اذهان عمومی می‌کنند، شکایت کنند.

کریمیان با اشاره به بی ثباتی مدیریت شهری سقز خواستار تعیین تکلیف شهردار توسط اعضای شورای اسلامی شد.

وی وضعیت سقز از نظر کرونا را نارنجی اعلام کرد و افزود: بحث اعلام وضعیت شهرستان بر اساس دستورالعمل های بهداشتی است و گاهی در بحث آمارها، سیاه نمایی می‌شود.

پلیس کرونا در سقز راه اندازی می‌شود

کریمیان با بیان اینکه در کنار سایر مسایل چون آگاه سازی های فرهنگی، پلیس کرونا در سقز راه اندازی می‌شود، از دادستان خواست تا شعبه تخلفات کرونایی برای افراد و اصنافی که پروتکل ها را رعایت نکرده و سلامت مردم را تهدید می‌کنند، ایجاد شود.

فرماندار ویژه سقز با بیان اینکه ورود به این شهر از اول آذر ممنوع است، اضافه کرد: فقط ساکنان شهر مرزی بانه بدلیل قرار گرفتن در انتهای حوزه استحفاظی کردستان می‌توانند به سقز رفت و آمد کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سقز در برهه‌ای از ایام کرونا با همکاری مردم به امن ترین شهر استان کردستان تبدیل شد از مردم بویژه بازاریان خواست تا پروتکل‌های بهداشتی را بطور جدی رعایت کنند.

کریمیان خواستار نظارت جدی بر نانوایی‌ها، توزیع کالاهای اساسی و بازار شد و جو سازی علیه اصناف سقز را ظلم در حق این قشر برشمرد و یادآور شد: گاهی افراد بدلیل تسویه حساب شخصی بدون سند و مدرک موضوعی را مطرح می‌کنند، که صحت ندارد.

رییس شورای اداری شهرستان سقز همچنین با اشاره به در پیش بودن فصل زمستان از ادارات راهداری، نفت، گاز و مرکز بهداشت خواست تا تدابیر لازم برای فعال کردن ستاد برفروبی، سوخت رسانی به مناطق سخت گذر و شناسایی مادران باردار اتخاذ کنند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha