۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84636265
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سقز: نقد رسانه‌ای باید برای اعتلای جامعه باشد

سنندج- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان سقز با بیان اینکه نقد رسانه ای نباید تلاشی برای به دست آوردن منافع فردی باشد گفت: نقد در جامعه باید برای اعتلا نه فرصتی برای فزون خواهی و زیاده خواهی باشد.

به گزارش ایرنا، کامیل کریمیان روز چهارشنبه در آیین جشن انقلاب با محور انقلاب اسلامی، خودباوری و جوانان ایرانی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی سقز اظهار داشت: رسانه ها و اصحاب رسانه باید برای اعتلای جامعه بکوشند و با انتشار مطالب و واقعیت ها، فقط نکات ضعف را منتشر نکنند بلکه به جوانب مثبت و دستاوردهای کشور نیز توجه کنند.

وی با بیان اینکه در بحث آگاهی بخشی و امید به زندگی در اجتماع، داشتن دیدگاه منصفانه به قضایا بسیار با اهمیت است از ائمه جمعه و جماعت شهرستان سقز نیز خواست تا با ایراد سخن پیرامون دستاوردها، برای اعتلا و توسعه شهرستان مطالبه گری کنند.

فرماندار سقز با بازخوانی دستاوردهای کشور در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: در همه مقاطع، مفاهیمی چون وحدت و انسجام که در جنگ تحمیلی به اوج خود رسید، باعث ارتقا و تعالی کشور شد و توسعه آبادانی و امید به بار آورد.

وی با اشاره به مولفه‌های ایران قوی و با بیان اینکه مولفه‌های اقتدار ایران، سدی محکم در برابر دشمنان است، تلاش های دولتمردان در صحنه بین الملل را ستود و تاکید کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، جوشش از درون و تقویت عناصر داخلی نیز در این عرصه بسیار حائز اهمیت است.

کریمیان از روحانیان و مسوولان خواست با نگاه انصاف و ترویج معروفات آگاهی رسانی و مولفه هایی چون خودباوری، ایثار و مقاومت و جهاد تلاش کنند.

فرماندار سقز در بخشی دیگر از سخنان، عروج ملکوتی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را به جامعه روحانیت و خاندان و پیروان آن مرحوم تسلیت گفت.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha