۳۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84116923
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مورینیو: زمان برگردد بازهم با اشتیاق به تاتنهام می آیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال تاتنهام گفت: تاتنهام مصمم و با برنامه بود و زمانی که پیشنهاد داد، به راحتی توانستیم توافق کنیم؛ اگر زمان به عقب برگردد، بازهم با همان اشتیاق قرارداد می بندم.

به گزارش ایرنا، مسابقات فوتبال در عرصه باشگاهی مجددا از سر گرفته شد و در رقابت های لیگ برتر انگلستان، تیم تاتنهام باید در نیو وارت هارت لین میزبان منچسترسیتی باشد.

در همین رابطه خوزه مورینیو که یک سالگی حضورش در جمع زنبق های سفید را تجربه می کند اظهار داشت: قطعا من و تاتنهام روزهای دشواری داشتیم. سال غیرمنتظره ای بود. هیچکس نمی توانست حدس بزند که روزی که با تاتنهام قرارداد بستم، قرار است چه اتفاقاتی رخ بدهند.

وی ادامه داد: تاتنهام مصمم و با برنامه بود و زمانی که پیشنهاد داد، به راحتی توانستیم توافق کنیم. اگر زمان به عقب برگردد، بازهم با همان اشتیاق قرارداد می بندم.

وی در ادامه افزود: سال عجیبی بود اما نه از لحاظ فوتبالی. به خاطر شیوع کرونا نتوانستیم آنطور که می خواهیم بازی و تمرین کنیم.

موینیو گفت: پیش فصل مورد انتظار را هم نداشتیم. در واقع یک سال کاری طبیعی را پشت سر نگذاشتیم؛ با این حال من در تاتنهام خیلی خوشحالم و معتقدم بهترین تصمیم ممکن، مربیگری تاتنهام بود. امیدوارم یک سال بعد همینجا در مورد کارنامه ۲ ساله مربیگری ام در تاتنهام صحبت کنیم.

هم اکنون تاتنهام با ۱۷ امتیاز پس از لسترسیتی، تیم دوم لیگ برتر انگلستان است و در لیگ اروپا هم حضور دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha