۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۴
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 84118493
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار: کمبود نان در سلماس وجود ندارد

۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۴
کد خبر: 84118493
فرماندار: کمبود نان در سلماس وجود ندارد

ارومیه- ایرنا- فرماندار سلماس گفت: هیچگونه کمبود آرد و نان در این شهرستان وجود ندارد و مردم نباید در این خصوص نگران باشند.

علی اکبر عسگری روز شنبه در بازدید از نانوایی های سطح شهر سلماس افزود: البته باید سطح کنترل و نظارت دستگاه های متولی بر توزیع و پخت نان با کیفیت در این شهرستان ارتقا یابد.

وی اضافه کرد: ۱۹ واحد نانوایی در سلماس به صورت اضافه‌کاری فعال هستند و در ایام تعطیل نیز به صورت اضافه اقدام به پخت و توزیع نان می‌کنند.

فرماندار سلماس ادامه داد: بازرسی‌ها از واحدهای نانوایی درحال انجام است و شهروندان هرگونه گران فروشی یا هرگونه تخلف در واحدهای نانوایی را به شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا بامتخلفان دراینخصوص برخورد جدی شود.

عسگری همچنین از ایستگاه های مربوط به محدودیت های کرونایی در سطح شهر سلماس بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه سلماس جزء شهرهای قرمز است، اظهار کرد: از امروز، شنبه تردد به شهرهای قرمز یک میلیون تومان جریمه در هر ۲۴ ساعت دارد.

وی بیان کرد: در این شهر همچنین تردد خودرو از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع است و همه مشاغل به جز مشاغل گروه یک تعطیل خواهند بود.

شهرستان سلماس دارای ۱۵۸ نانوایی بوده که از این تعداد ۶۷ فقره در روستاها پخت می کنند؛ از این تعداد نیز ۶۵ نانوایی لواش پز ماشینی، ۲۱ نانوایی نان روغنی پز و بربری ساده پز و پنج نانوایی نان سنگک پز هستند.

سلماس از شهرهای قرمز کرونایی در آذربایجان غربی به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha