۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۲
کد خبرنگار: 989
کد خبر: 84120405
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در خراسان شمالی آغاز می‌شود

بجنورد- ایرنا- معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: عملیات اجرایی ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در هفته جاری آغاز می‌شود که ساخت این واحدها در همه شهرستان‌های استان خواهد بود.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، دکتر غلامرضا هوائی، در نشست بررسی پروژه های عمرانی شهرستان شیروان با اشاره به بازدید میدانی انجام شده از پروژه های مربوط به مصوبات سفر مقام معظم رهبری، سفر رییس جمهوری و مصوبات سفر استاندار خراسان شمالی به این شهرستان، تاکید کرد: مدیران شهرستان هرچه زودتر برای تکمیل این طرح ها اقدام کنند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: همه شهرستان های استان از جمله شیروان، از نعمات این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

هوائی همچنین بر لزوم نیازسنجی مردم شهرستان شیروان به مسکن، فضاسازی و درختکاری در سطح شهر، بررسی فنی وضعیت رودخانه ها و احداث چند پروژه در لوجلی و قوشخانه تاکید کرد.

وی با اشاره به بازدید از کارخانه قند شیروان گفت: این کارخانه با ۷۰۰ نیرو، با مشکلات محیط زیست و دریافت تسهیلات مواجه است که هر دو مشکل در کمترین زمان بررسی و مشکلات مطرح شده پیگیری می شود.

در سفر، معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی به شهرستان شیروان، ضمن بازدید از وضعیت پل کمربندی و پل بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی، برای حل مشکل آب شهرک گلیان تصمیم گیری شد.

پیشتر، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفته بود: ۱۸ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاها کم داریم.

به گفته سیدعبدالمجید نژادصفوی در استان، حدود ۵۰ هزار خانوار در واحدهای استیجاری سکونت دارند، البته برخی از این خانواده ها، غیربومی بوده و نیاز به مسکن موقتی است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.   

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha