۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۶:۵۶
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85127278
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس مجلس شورای اسلامی وارد بجنورد شد

۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۶:۵۶
کد خبر: 85127278
رییس مجلس شورای اسلامی وارد بجنورد شد

بجنورد- ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در آغاز سفر یکروزه به خراسان شمالی وارد فرودگاه شهدای مرکز خراسان شمالی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمدباقر قالیباف» در بدو ورود به فرودگاه بجنورد مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسوولان اجرایی، نظامی و انتظامی خراسان شمالی قرار گرفت.

رییس مجلس شورای اسلامی سپس به صورت هوایی از مناطق استحصال آب‌های زیرزمینی شهرستان شیروان به صورت هوایی بازدید و با صنعتگران، نخبگان بخش فناوری خراسان شمالی در شهرستان شیروان دیدار خواهند داشت.

قالیباف در ادامه به صورت هوایی عازم شهرستان اسفراین خواهند شد و در یادواره شهدای این شهرستان سخنرانی خواهند کرد.

بازدید هوایی از مجموعه آلومینای جاجرم و افتتاح طرح زیرساختی استفاده از بوکسیت و بازدید از طرح نیمه کاره سیمان سمنگان شهرستان مانه و سملقان از دیگر برنامه های سفر یکروزه قالیباف به خراسان شمالی است.

رییس مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز به صورت هوایی از طرح انتقال پساب پتروشیمی خراسان و طرح کنارگذر بجنورد بازدید و عصر نیز با ایثارگران و همرزمان خود در هشت سال دفاع مقدس دیدار و سپس با شرکت در شورای اداری خراسان شمالی به سفر یکروزه خود پایان می دهد.

اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، معاون نظارت مجلس، معاون سازمان برنامه و بودجه، معاون بانک مرکزی، معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر نیرو رییس مجلس را در این سفر همراهی می کنند.

خراسان شمالی با ۹ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha