۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۵
کد خبر: 84121146
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اردن، بی حرمتی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را محکوم کرد

تهران- ایرنا- اردن طی یک یادداشت اعتراضی از اسرائیل خواست تا دست از هتک حرمت مسجد الاقصی بردارد و ادامه تخلفات و تحریکات اسرائیل علیه این مکان مقدس را محکوم کرد.

به گزارش امروز (یکشنبه) خبرگزاری «روسیا الیوم» وزارت امور خارجه اردن ادامه هتک حرمت مسجد الاقصی توسط اسرائیل را محکوم کرد که ورود افراط گرایان و طولانی شدن مدت اقامت آنها در مسجد الاقصی و دستگیری تعدادی از کارمندان و معاون اداره اوقاف بیت المقدس از اقدامات اخیر  رژیم صهیونیستی در برخورد با این مسجد است.

«ضیف الله الفایز» سخنگوی وزارت خارجه اردن تأکید کرد که مسجد الاقصی یک مکان مقدس برای عبادت مسلمانان است و به لحاظ قانونی و حقوق بین الملل، اداره اوقاف بیت المقدس ، انحصار کلیه امور این مسجد و تنظیم ورود به آن را در اختیار دارد.

وی گفت: این وزارتخانه امروز یکشنبه، با انتشار یک یادداشت اعتراضی از طریق کانالهای رسمی از اسرائیل خواست تا برای جلوگیری از تخلفات و تحریک احساسات عمومی، به قوانین و اختیارات اداره اوقاف بیت المقدس احترام بگذارد.

الفایز از جامعه جهانی خواست مسئولیتهای خود را برای تحت فشار گذاشتن اسرائیل برای متوقف کردن تخلفات مداوم علیه مسجد الاقصی به عهده بگیرند.

شهرک نشین های صهیونیست بارها با ورود به مسجد الاقصی حرمت سومین مکان مقدس مسلمانان را شکسته اند و علیرغم درخواست کشورهای مسلمانان در جلوگیری از این حرمت شکنی ها رژیم صهیونیستی توجهی به قوانین این مسجد نمی کند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha