۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 84121776
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری مسابقه مجازی"چند ثانیه خنده" در لرستان

خرم‌آباد - ایرنا -مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: مسابقه مجازی"چند ثانیه خنده" به منظور استعدادیابی دانش‌آموزان و ایجاد فضای شاد در دوران قرنطینه برگزار می‌شود.

به گزارش روز سه‌شنبه آموزش و پرورش لرستان علیرضا نخعی اعلام کرد: این مسابقه با توجه به شیوع کرونا، تعطیلی مدارس، اعمال محدودیت ها و قرنطینه خانگی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این مسابقه به همراه طراحی بهترین پوستر پرسش مهر ریاست جمهوری با هدف ایجاد فضای رقابتی مناسب و رفع خستگی دانش‌آموزان و فرهنگیان در منزل، کسب انگیزه و استعداد یابی در زمینه طراحی و استندآپ کمدی طراحی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: علاقه‌مندان می توانند برای شرکت در این مسابقه حول محورهای شوخی با کرونا، شوخی با آپ شاد، شوخی با قرنطینه، شوخی با فضای مجازی و شوخی با هم کلاسی ها به تولید محتوا بپردازند.

نخعی با بیان اینکه شرکت در مسابقه برای دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی امکانپذیر است ادامه داد: علاقه‌مندان باید تا ۲۵ آذرماه جاری آثار خود را در قالب فیلم های ۳۰ ثانیه ای تا ۲ دقیقه ای به دبیرخانه آن به نشانی خرم آباد، چهار راه فرهنگ، کانون ادب ارسال کنند یا از طریق شبکه شاد به شماره ۰۹۱۶۹۶۷۹۷۰۸ اقدام نمایند.

وی عنوان کرد: از بین آثار دریافتی مسابقه بزرگ «چند ثانیه خنده» ویژه دانش آموزان، ۲۰ اثر انتخاب و به هر اثر مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اهدا می شود.

وی گفت:‌ همچنین ۲۰ اثر برگزیده دانش آموزی و ۱۰ اثر برگزیده فرهنگیان در مسابقه بزرگ «طراحی بهترین پوستر پرسش مهر ریاست جمهوری»  انتخاب و به هرکدام جوایز ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی اهدا خواهد شد.

۳۶۰  هزار دانش آموز در پنج هزار و ۲۰۰ آموزشگاه لرستان تحصیل می کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha