۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۵
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84122441
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بروزرسانی مصدومیت «زلاتان»؛ حمله میلان دست‌کم در ۵ بازی زهر ندارد

تهران- ایرنا- تازه‌ترین بروزرسانی در خصوص میزان مصدومیت همسترینگ «زلاتان ابراهیموویچ» حاکی از آن است که ستاره سوئدی آ.ث میلان احتمالا دست کم پنج دیدار تیمش را در دو تورنمنت از دست خواهد داد.

به گزارش ایرنا، ابراهیموویچ در جریان دیدار تیمش برابر ناپولی در سری‌آ ایتالیا که با پیروزی سه بر یک میلان به پایان رسید، ضمن ادامه زنجیره گلزنی‌های خود، در دقایق پایانی به دلیل مصدومیت مجبور شد زمین بازی را ترک کند.

گزارش‌های اولیه از مصدومیت کشاله ران وی حکایت داشت و پس از انجام آزمایش و عکسبردای مشخص شد که وی از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شده و برای تعیین میزان دقیق این مصدومیت باید ۱۰ روز صبر کند و پس از انجام آزمایش مجدد مدت دوری وی از میان مشخص شود.

و حالا براساس گزارش یک رسانه ایتالیایی، ستاره تمام نشدنی اسبق تیم ملی سوئد به احتمال زیاد پنج دیدار تیمش را در سری‌آ و لیگ اروپا از دست خواهد داد؛ دیدارهای میلان در لیگ اروپا عبارتند از لیل فرانسه، سلتیک اسکاتلند و اسپارتا پراگ و این در حالی است که زلاتان دیدار تیمش در سری‌آ برابر فیورنتینا و سمپدوریا را از نیز از دست می‌دهد.

برنامه مدنظر آ.ث میلان این است که روند ریکاوری زلاتان به طور کامل طی شده و این بازیکن در دیدار این تیم برابر پارما در ۱۳ دسامبر(۲۳ آذرماه) در اختیار «استفانو پیولی» قرار گیرد؛ سرمربی که هم اکنون به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می‌برد.

از ۱۹ گلی که میلان صدرنشین تا اینجای فصل به ثمر رسانده، زلاتان در ۱۱ گل سهیم بوده و در واقع ۱۰ گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha