فرماندار: ملایر در نقطه مطلوب اجرای محدودیت‌ها قرار دارد

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: با همراهی و مشارکت خوب اقشار مختلف مردم از جمله کسبه و بازاریان، شهرستان در نقطه مطلوبی از اجرای محدودیت‌های جدید کرونا قرار دارد که انتظار داریم تا پایان اجرای طرح محدودیت‌ها، این همراهی باید تداوم یابد.

به گزارش ایرنا، «قدرت الله ولدی» روز شنبه در بازدید از محورهای ورودی ملایر و همچنین دیدار با اعضای هیات رییسه اتاق اصناف این شهرستان، اظهار داشت: با گذشت یک هفته از اعمال محدودیت‌های جدید، ملایر یکی از شهرهای با وضعیت قرمز استان همدان بود که به خوبی بسترهای لازم را برای اجرای این محدودیت‌ها مهیا کرد.

وی همراهی مردم و اصناف و بازاریان ملایر را عامل عمده موفقیت در اجرای این محدودیت‌ها عنوان کرد و افزود: طبق آمار ارایه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی همدان، روند شیوع بیماری کووید ۱۹ و آمار مبتلایان کاهشی است و ادامه این روند جای امیدواری دارد.

فرماندار ویژه ملایر خروج از وضعیت قرمز کرونا را در گرو تداوم همراهی مردم با اجرای این طرح دانست و بیان کرد: از شهروندان ملایری تقاضا داریم سبک زندگی‌شان را تغییر دهند و ضمن رعایت فاصله اجتماعی، در تجمعات شرکت نکنند و ترددها را به حداقل ضروری برسانند تا در این شرایط بتوانیم به نقطه مطلوب در مقابله با این بیماری برسیم.

ولدی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای بانک‌ها نیز خواست که با مردم همراهی لازم را داشته باشند تا علاوه بر تامین امنیت و آسایش مردم، بتوانیم از این شرایط با موفقیت عبور کنیم.

وی بار دیگر از همراهی و تعامل ویژه و تحسین‌برانگیز اصناف، کسبه و بازاریان ملایر تقدیر کرد و با اشاره به تعطیلی اصناف در گروه‌های ۲، سه و چهار، گفت: اتاق اصناف ملایر پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام دهد تا برای کمک به اصناف و جلوگیری از ضرر و زیان آنها، بتوانیم تسهیلات و حمایت‌های لازم را اخذ کنیم.

معاون استاندار همدان همچنین ضمن تقدیر از اعضای ستاد مقابله با کرونا و کادر درمان این شهرستان ادامه داد: از زمان اعمال محدودیت‌ها تیم‌های بازرسی و نظارت در سطح فعالیت دارند و مشکلی در روند اجرای طرح و محورهای ورودی این شهرستان نداریم.

ولدی با بیان اینکه پلیس راهور و نیروی انتظامی ملایر به خوبی پای کار است و ترددها را رصد می‌کند گفت: در مدت زمان اجرای طرح، نیروهای نظامی و انتظامی، دستگاه‌های امدادی، خدمات‌رسان و درمانی پای کار بودند و به صورت شبانه‌روزی در راستای اجرای بهینه این طرح و رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

وی تاکید کرد: حرف و عمل ما در خدمت‌رسانی به مردم باید یکی باشد و صداقت در کار داشته باشیم، چراکه مردم به خوبی عملکرد مدیران را می‌بینند و امنیت و آسایش امروز مردم نیز به واسطه همین تعامل، همدلی و پا به کار بودن مسوولان و همراهی مردم است.

اتاق اصناف ملایر

اصناف نیاز به حمایت دارند

رییس اتاق اصناف ملایر نیز مدیریت خوب فرماندار ویژه ملایر در اجرای محدودیت‌ها و کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان را ستودنی خواند و افزود: برای اجرای محدودیت‌های کرونا هیچ مشکلی از سوی اصناف، کسبه و بازاریان ملایر نداشتیم.

داود جعفری تاکید کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا اصناف، کسبه و بازاریان ملایر  عزم جدی خود را برای مشارکت در کاهش شیوع این بیماری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نشان دادند.

جعفری ادامه داد: بسیاری از کسبه و اصناف ملایر یا مستاجر هستند، یا بدهی بانکی دارند و مشکلات عدیده‌ای دارند که با تعطیلی‌های اعمال شده متضرر شده‌اند و نیاز به حمایت دولت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha