۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۰۰
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84129892
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ادای احترام «مسی» به «مارادونا» سه هزار یورو برای بارسلونا آب خورد

تهران- ایرنا- باشگاه بارسلونا باید بابت ادای احترام فوق ستاره آرژانتینی این تیم به «دیگو آرماندو مارادونا» اسطوره فقید آلبی سلسته، که در جریان دیدار آبی اناری‌ها برابر اوساسونا رخ داد، مبلغ قابل توجهی جریمه پرداخت کند.

به گزارش ایرنا، براساس تایید فدراسیون فوتبال اسپانیا، بدنبال شادی پس از گل «لیونل مسی» به نشانه احترام به هموطن وی که چهارشنبه شب هفته گذشته براثر حمله قلبی درگذشت، باشگاه بارسلونا باید تا سقف سه هزار یورو جریمه بدهد.

مهاجم کاتالان‌ها در دیدار مذکور چهارمین گل تیمش را به ثمر رساند و پس از گلزنی، پیراهن خود را بالا زد و سپس آن را درآورد تا برابر چشمان مخاطبان جهانی و دوربین‌های بیشمار تلویزیونی پیراهن دیگری را رونمایی کند؛ پیراهن باشگاه نیوولز اولد بویز که هر دو اسطوره سابقه بازی در آن را داشته و مسی نیز گفته است که تمایل دارد با پیراهن این تیم کفش‌های خود را بیاویزد.

براساس ماده ۹۱ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا، بازیکنی که پس از گلزنی یا به دلیلی دیگر، پیراهن خود را درآورده و هرگونه تبلیغات، شعار، پیام، نام اختصاری، بازی با کلمات یا نقاشی و تصویر را به نمایش بگذارد، فارغ از محتوا یا هدف این اقدام، متخلف جدی محسوب شده و جریمه‌ای تا سقف سه هزار یورو و توبیخ در انتظار فرد متخلف و باشگاه خواهد بود.

 با این وجود، شکی نیست که جادوگر آرژانتینی از پرداخت این جریمه برای ادای احترام به شماره ۱۰ تمام نشدنی مستطیل سبز خوشحال خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha