۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 84130902
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سازمان‌های مردم نهاد اصفهان دوره‌ روانشناسی کرونا برگزار می‌کنند

اصفهان - ایرنا - معاون فرهنگی و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: سازمان‌های مردم نهاد جوانان این استان در ماه جاری دوره‌های مجازی روانشناسی مرتبط با همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ برگزار می‌کنند.

عباس مرادیان روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا هدف از برگزاری این طرح را آموزش، ارتقای سلامت روحی و روانی شهروندان و پاسخ به سووالات روانشناسی مرتبط با بیماری کووید-۱۹ برشمرد و افزود: دوره‌ها به‌صورت مجازی و رایگان از طریق صفحه معاون فرهنگی و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان در اینستاگرام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کاهش و رفع آثار روانی احتمالی بیماران، خانواده‌ها و عموم مردم از اهمیت بالایی برخوردار است تصریح کرد: تشکل‌های مردمی و جوانان این استان با همین هدف دوره‌ها را به‌ صورت فراگیر و مجازی برگزار خواهند کرد.

معاون فرهنگی و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان با بیان اینکه طرح یادشده تا آخر سال ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: افزایش جلسات مشاوره و روانشناسی برای بیماران کووید- ۱۹ با محوریت مدیریت استرس، کاهش ترس و اضطراب و برای اطرافیان از سوی سمن‌های جوانان این خطه در دستور کار قرار گرفته است.

مرادیان به افسردگی به دلیل ماندن در خانه به عنوان یکی دیگر از مواردی که این روزها درباره آن صحبت می‌شود اشاره کرد و گفت: در این ارتباط محتواهای آموزشی با محوریت فضای مجازی توسط جوانان اصفهان ساخته و عرضه خواهد شد.

وی به ضرورت توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد از طریق روش‌های گوناگون اشاره کرد و اظهارداشت: نقش آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف اجتماعی سبب افزایش اعتماد به نفس در آنان و انجام فعالیت‌های مهم‌تر می‌شود.

۲۲۶ سازمان‌ مردم نهاد زیر پوشش اداره ‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان فعالیت دارد که قرار است این رقم در سال آتی به ۲۴۰ مورد افزایش یابد.

استان اصفهان افزون بر پنج میلیون نفر جمعیت و ۲۴ شهرستان دارد.

تاکنون بیش از ۹۶۲ هزار نفر در کشور بطور قطع به ویروس کرونا مبتلا شدند که از بین آنها ۴۸ هزار نفر فوت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha