۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۲
کد خبر: 84131009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۶ واحد صنفی متخلف کرونایی در چالوس پلمب شد

۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۲
کد خبر: 84131009
۴۶ واحد صنفی متخلف کرونایی در چالوس پلمب شد

نوشهر - ایرنا - معاون فرماندار چالوس با اشاره به اجرای مصوبه ستاد مقابله با کرونا در خصوص اعمال محدودیت فعالیت واحدهای صنفی، گفت: از آغاز اجرای این مصوبه تاکنون ۴۶ واحد صنفی در چالوس پلمب شده است.

حمید محمدی فیروز روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ۸۰ درصد از این واحدهای صنفی همچون صنوف مشاورین املاک، باشگاه ها و لوازم آرایشی و بهداشتی که جزو گروه های صنفی سطح ۲ ، ۳ و ۴ بودند ، به دلیل عدم توجه به مصوبه کرونا بر عدم فعالیت بعد از ساعت ۱۸ پلمب شدند.

وی ادامه داد:  ۲۰ درصد از صنوف نیز با توجه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی که بیشتر از واحدهای صنفی قهوه خانه و نانوایی بودند از ابتدای اجرای طرح در بیستم آبان ماه تا به امروز در این شهرستان پلمب شد.

معاون فرماندار چالوس با اشاره به فعالیت ۶ تیم بازرسی مشترک در شهرستان ، گفت: در این مدت سه هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی انجام و به یکهزار و ۴۰۰ واحد صنفی متخلف هم تذکر داده شد.

وی همچنین از رعایت ۹۵ درصدی طرح محدودیت واحدهای صنفی از سوی اصناف این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۷۵ درصد مردم شهرستان چالوس هم از ماسک استفاده می کنند.

محمدی فیروز به محدودیت های تردد از ۱۲ روز  پیش تاکنون اشاره کرد و افزود : ۴۲ نیرو به صورت شیفتی در چهار ایستگاه بازرسی کندوان، نمک آبرود، خط هشت و بلوار امام رضا(ع) به صورت شبانه روزی مشغول اجرای طرح محدودیت تردد در شهرستان می باشند.

وی به اجرای ۸۵ درصدی ممنوعیت تردد پلاک های غیربومی به شهرستان اشاره کرد و گفت: برابر اعلام نیروهای پلیس در این مدت یکهزار و ۲۸۰ خودرو تذکر و ۲۱۱ خودرو نیز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی دریافت کرده اند.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری چالوس با برخورداری از سه نقطه شهری مرزن آباد، هچیرود و چالوس و حدود ۱۷۰ روستا ، یکی از شهرهای گردشگر پذیر در غرب مازندران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha