فرماندار همدان: اقدامات هلال احمر استان در مواجه با کرونا کارآمد است

همدان- ایرنا- فرماندار همدان با قدردانی از زحمات جمعیت هلال احمر استان در مواقع بحرانی گفت: اقدامات و کمکهای اعضای این نهاد بشردوست در مواجه با بیماری کرونا بسیار کارآمد و موثر است.

حسین افشاری روز چهارشنبه در نشستی با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: کارکنان و داوطلبان این مجموعه در راستای انجام ماموریتهای جاری هلال احمر به ویژه همکاری مطلوب در اجرای طرح های پیشگیری از شیوع کرونا زحمات بسیاری کشیدند که شایسته قدردانی است.

او با بیان اینکه هلال احمر یکی از بی‌حاشیه ترین تشکیلات کشور از نظر سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی است افزود: هلال احمر یک مجموعه تکامل یافته با اهداف بشر دوستانه و خیرخواهانه و نهادی فراحکومتی، مردمی و امدادی است.

فرماندار همدان توجه بیشتر به این نهاد ارزشمند را ضروری دانست و گفت: با پیگیریهای صورت گرفته به تازگی جمعیت هلال احمر استان تا حدودی از تجهیزات مناسب برخوردار شده که می تواند در مواجهه با شرایط بحرانی برای نجات جان انسانها بسیار کارآمد باشد.

افشاری اجرای طرح های موثری همچون غربالگری، تب سنجی، جمع آوری و توزیع کمکهای مومنانه، توزیع اقلام بهداشتی، کمکهای نقدی و توزیع بسته های معیشتی توسط اعضای هلال احمر استان را از آغاز شیوع بیماری کرونا بسیار مهم و اثرگذار ارزیابی کرد.

اعضای داوطلب هلال احمر استان همدان بیش از هفت هزار نفر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha