۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۹:۵۵
کد خبرنگار: 1828
کد خبر: 84133428
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح اصلاح ولتاژ برق در کهنوج به بهره‌برداری رسید

جیرفت - ایرنا - طرح اصلاح ولتاژ برق در جنوب کرمان با راه‌اندازی ایستگاه ۲۳۰ کیلو ولت زرچین کهنوج با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال با حضور استاندار کرمان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا حبیبی مدیرعامل برق منطقه‌ای کرمان روز پنجشنبه در آیین افتتاح پست اصلاح ولتاژ برق کهنوج، هدف اجرای این طرح  را اصلاح ولتاژ برق منطقه و ایجاد ظرفیت جدید در سطح شبکه ۲۰ کیلو ولت اعلام کرد.

وی اظهار داشت: پست مدولار ۲۳۰.۲۰ کیلو ولت زرچین کهنوج با ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر وارد شبکه شد.

حبیبی با اشاره به مشخصات فنی این طرح تصریح کرد: یک ترانس ۵۰ مگاولت آمپر و ۶ عدد خروجی ۲۰ کیلو ولت، ازجمله مشخصات فنی پست تقویت ولتاژ کهنوج است.
وی بیان داشت: امسال ۴۳۰ میلیارد تومان طرح تقویت ولتاژ برق در سطح استان افتتاح کردیم و ۹ طرح دیگر هم در دست اجرا داریم.
مدیرعامل برق منطقه‌ای کرمان مهم‌ترین طرح‌های خطوط انتقال و فوق توزیع برق در دست اجرای استان را خط ۴۰۰ کیلو ولت ارگ بم، پست ۴۰۰ کیلو ولت جیرفت و خط ۲ مداره ۴۰۰ کیلو ولت ارتباطی خَبر اعلام کرد و گفت: خط ارتباطی ۲۳۰ کیلو ولت نیروگاه زرند، طرح ۱۲۳ کیلوولت ۲ مداره منوجان - نودژ و خط ۱۳۲ کیلو ولت ۲ مداره ارتباطی پست ۴۰۰ کیلوولت جیرفت نیز ازجمله این طرح‌ها هستند.

در سفر دو روزه استاندار کرمان به شهرستان‌های جنوبی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود امروز (پنجشنبه) یک پروژه دیگر در حوزه آب کهنوج به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین با همراهی نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان بازدید از روند پروژه جاده رودبار به ایرانشهر و همچنین حضور در یکی از روستاها از برنامه‌های استاندار کرمان در رودبار جنوب است.
 استاندار کرمان بعد از ظهر امروز نیز راهی قلعه‌گنج می‌شود و از کارخانه آهک و  پروژه های بنیاد مستضعفان معین اقتصادی این شهرستان بازدید می‌کند. نشست استاندار با نماینده معین اقتصادی هم شامگاه امروز در قلعه‌گنج برگزار می‌شود.
 استاندار کرمان جمعه ۱۴ آذرماه در دومین روز از برنامه خود، به شهرستان‌های منوجان و فاریاب سفر و از پروژه‌های در دست اجرا از جمله طرح‌های شرکت گل‌گهر، معین اقتصادی منوجان و  هتل کپری و جاده فاریاب - زهمکان - ارزوئیه بازدید می‌کند.

 کهنوج در فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.