۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 3123
کد خبر: 84133747
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان شمالی آغاز به کار کرد

بجنورد- ایرنا- نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار خراسان شمالی روز شنبه به مناسبت هفته پژوهش با ۱۲۵ غرفه مجازی آغاز به کار کرد.

 رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ثبت نام از دستگاه های اجرایی، شرکت های خصوصی و دولتی ادامه دارد و تعداد شرکت کنندگان در این نمایشگاه افزایش خواهد یافت.

مهران گرمه با بیان این که دستگاه‌های اجرایی،  دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی،  شرکت های نیمه دولتی، دولتی و خصوصی  در این نمایشگاه ها دستاوردهای پژوهش خود را را به نمایش می گذارند افزود: ۱۳غرفه به این مراکز اختصاص یافته است.

وی گفت: ۲۴غرفه مربوط سالن فناوری پارک علم و فناروی خراسان شمالی است و مراکز رشد و شتابدهنده ها نیز ۷۲ غرفه در اختیار دارند.

گرمه افزود: در سالن فن بازار این نمایشگاه نیز پنج غرفه به عرضه فناروی، ۹ غرفه به تقاضا و ۲ غرفه نیز به سرمایه گذاری اختصاص دارد.  

وی با اشاره به این که فناوران استان در سال قبل در جذب سرمایه گذار و فروش محصولات در نمایشگاه خوش درخشیدند خاطرنشان کرد: فناوران خراسان شمالی در نمایشگاه پژوهش پارسال ۳۵۰ میلیارد ریال جذب سرمایه داشته اند.

وی اظهار داشت: نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان محل اتصال پژوهشگران با بخش های مختلف مانند صنعت و بهترین محل و فرصت برای عرضه دستاوردهای پژوهشی است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه که از امروز آغاز شده است تا بیستم آذر ماه ادامه دارد.

۱۲۲ شرکت فناور،  ۱۸ شرکت دانش بنیان و ۱۴ صنعت خلاق  زیر پوشش پارک علم و فناوری خراسان شمالی فعالیت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha