۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84139304
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴.۵ میلیون لیتر سوخت زمستانی در مناطق روستایی مهاباد توزیع شد

مهاباد- ایرنا- رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴.۵ میلیون لیتر نفت سفید در مناطق روستایی این شهرستان برای استفاده در فصل زمستان توزیع شده است.

محمود تیردادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای تامین و ذخیره‌سازی سوخت موردنیاز نقاط کوهستانی و سخت گذر، تاکنون سوخت ۹۰ درصد روستاهای واقع در این مناطق و ۷۸ درصد مابقی روستاهای این شهرستان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ۱۹ درصد از خانوارهای روستایی امسال به دلیل بهره مند شدن از نعمت گاز از دریافت سهمیه سوخت حذف شده‌اند، اضافه کرد: این امر باعث کاهش ۱۶ درصدی میزان توزیع سوخت در مناطق روستایی شده است.

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مهاباد با اشاره به اینکه مشکلی در تامین سوخت روستاییان وجود ندارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه به دلیل مسیر دسترسی برخی از روستاهای سخت‌گذر در این شهرستان امکان تردد نفت‌کش در آن وجود ندارد توزیع سوخت در این مناطق پیش از فصل سرما آغاز شد.

تیردادی بیان کرد: امسال سهمیه برای خانوارهای ۲ نفره ۲ هزار لیتر، خانوارهای ۳ تا چهار نفره ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر، خانوارهای پنج تا ۶ نفره ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر و خانوارهای هفت نفره و بیشتر، ۲ هزار و ۸۰۰ لیتر تعیین شده است.

وی اضافه کرد: براساس هماهنگی‌های انجام گرفته، ذخیره‌سازی سوخت برای مساجد و مدارس روستایی نیز به صورت مطلوب و در سطح کافی صورت گرفته است.

مهاباد ۲۱۵ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۶۷ هزار نفر در در ۱۹۸ روستای این شهرستان سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha