تعداد مبتلایان به کرونا در استان همدان به ۹ هزار و ۴۴۳ نفر رسید

همدان- ایرنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به شناسایی ۳۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: با احتساب این آمار، مجموع مبتلابان و موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های این استان به ۹ هزار و ۴۴۳ نفر رسید.

محمد طاهری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۷ مورد بوده که از این تعداد ۸۵ مورد در بخش عادی و ۱۸ نفر در بخش آی.سی.یو بستری شدند همچنین حال ۳۹ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

وی افزود: ۱۰ تن به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و شمار متوفیان این استان از ابتدای همه‌گیری این ویروس تاکنون به یک هزار و ۳۱۹ مورد رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان ها گفت: تاکنون تعداد بیماران کرونایی بستری در اسدآباد ۳۲۷، بهار ۵۴۲، تویسرکان ۵۸۱، رزن ۳۶۱، درگزین ۱۶۱، فامنین ۱۶۳ و کبودراهنگ ۵۸۰ نفر بوده است.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۷۶۱ نفر در ملایر، یک هزار و ۶۵ در نهاوند، سه هزار و ۶۴۸ نفر در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شدند که ۲۵۴ نفر از بیماران بستری، غیربومی و از خارج استان هستند.

وی از شهروندان خواست با مجریان طرح شهید سردار سلیمانی برای کنترل بیماری همکاری لازم را داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha