« علی صادقی» روز چهارشنبه در نشست خبری با رسانهها افزود: همکاری بانکها در قبول نکردن قبوض کاغذی موجب شد شهروندان ملزم به پرداخت الکترونیکی آب بهای ماهانه شوند.
وی اظهار داشت: همچنین چهار تا پنج درصد مردم از مجموع دیگر خدمات شرکت آب و فاضلاب استان به صورت الکترونیکی استفاده میکنند.
وی اظهار داشت: معرفی نشدن این خدمات، اطلاع رسانی ضعیف و آگاه نبودن آحاد مشترکان از شیوه دریافت خدمات الکترونیکی از دلایل استقبال کم مردم از این سامانه اینترنتی است.
معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: لازم است مردم با توجه به شیوع ویروس کرونا از خدمات الکترونیکی شرکت بیشتر بهرهمند شوند و مراجعه حضوری کمتری به ادارات داشته باشند.
صادقی افزود: مشترکان آب و فاضلاب برای دریافت تمامی خدمات شرکت لازم است وارد وب سایت شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی شوند و شماره اشتراک و تلفن همراه خود را وارد و از مجموع خدمات این شرکت شامل صورت حساب، تغییر آدرس، میزان مصرف و مشاهده قبض ماهانه مطلع شوند.
صادقی افزود: همچنین مشترکان میتوانند با مراجعه مامور آب به منازل، شماره تلفن همراه مالک یا اعضای دیگر خانواده را در اختیار مامور قرار دهند تا بتوانند از خدمات سامانه بهرهمند شوند.
وی اظهار داشت: مشترکان برای دریافت خدمات شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی میتوانند از دفاتر خدمات الکترونیکی نیز استفاده کنند.
معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: مشترکان آب برخی خدمات را از نیز سامانه ۱۲۲ دریافت میکنند و سایر خدمات را نیز میتوانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۵۵۲ دریافت کنند.
۴۹۰ هزار اشتراک آب در استان مرکزی شامل ۱۵۶ هزار مشترک روستایی و ۳۳۰ هزار مشترک شهری وجود دارد و در بخش فاضلاب نیز ۱۹۰ هزار مشترک شهری از خدمات این شرکت بهرهمند میشوند.
نظر شما