۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۷:۴۰
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84141621
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح زمستانه پلیس در جاده های گیلان آغاز شد

۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۷:۴۰
کد خبر: 84141621
طرح زمستانه پلیس در جاده های گیلان آغاز شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی گیلان از آغاز طرح زمستانه پلیس در استان با بکارگیری ۳۰۰ نفر از نیروهای این مجموعه در قالب ۴۸ تیم در کنار دیگر دستگاه های امدادرسان خبر داد.

سردار عزیز الله ملکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح نیروهای پلیس در قالب ۴۸ تیم با استقرار در ۶ گردنه برف گیر استان از امروز(بیستم آذرماه)  با همراهی دستگاه های امدادی و خدمات رسان از جمله راهداری، جمعیت هلال احمر، اورژانس و مدیریت بحران استانداری خدمات رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه در همین ارتباط طی۲ روز گذشته جلسه هماهنگی با استان های مجاور چون قزوین و اردبیل و نیز دستگاه های  دست اندرکار به منظور بررسی و استفاده از تجربه های این ۲ استان و خدمات رسانی در گردنه های برف گیر و محورهای مشترک و نحوه تعامل و کمک به یکدیگر در هنگام بحران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه نباید مدیران دستگاه ها جزیره ای عمل کنند، گفت:از این رو مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان به عنوان سخنگو و رابط با دستگاه های دیگر انتخاب شد تا برای هماهنگی بیشتر و خدمات رسانی بهتر کار اطلاع رسانی را انجام دهد.

فرمانده انتظامی گیلان از مردم به ویژه رانندگان خواست: هنگام سفر خودرو خود را به زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کرده و به توصیه های پلیس توجه کنند.

رئیس پلیس راه  فرماندهی انتظامی گیلان نیز با اشاره به اهمیت آشکارسازی و رفع نقاط پرحادثه و مستعد استان، تصریح کرد: در همین راستا با نصب چراغ هشدار، ‌ایجاد شیارهای لرزاننده، ‌ایمن‌سازی دهنه پل‌ها با استفاده از دپو خاک و اقدامات مشابه می‌توان از بروز بسیاری از حوادث و سوانح رانندگی پیشگیری کرد.
سرهنگ جاور صفاری با اعلام آمادگی کامل پلیس راه برای خدمات‌دهی به رانندگان، خاطرنشان کرد: تلاش ما بر آن است با همکاری یگان‌های امدادی بهترین شرایط را برای رانندگان در طول مسیرهای جاده ای در زمستان فراهم کنیم.

  ۵۴۵راهدار در قالب ۵۳ اکیپ با  ۳۵۱دستگاه ماشین آلات راهداری به منظور مقابله با مشکلات احتمالی در راههای استان بویژه مسیرهای برف گیر مستقر هستند و با همکاری نیروهای پلیس راه و سایر دستگاه های مربوطه تلاش می کنند تا مسیرهای جاده ای از شرایط مناسب برای تردد برخوردار باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha