رسول احدی روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: با دستور مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده از مرکز پاسخگویی ۲۵۰۰ برای پاسخ به سؤالات فنی بخش روابط کار در کشور فراهم شد.
وی با بیان اینکه یکی از ویژگیهای منحصربه فرد این مرکز اتصال به یکی از سرویسدهندههای اینترنتی کشور است، اظهار داشت: دیگر مزیت این مرکز انتقال خط به مراکز دیگر و یا اتصال به اپراتور دورکار در منزل است.
مدیر روابط عمومی ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: این مرکز براساس تنوع سؤالات در حوزههای مختلف روابط کار، بهخصوص حوزه جبران خدمت، مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری، بازرسی کار، شکایات کارگری، طبقه بندی مشاغل و مشاغل سخت وزیان آور پاسخگوی سوالات جامعه کار وتولید در سراسر کشور و از جمله استان زنجان است.
احدی افزود: متقاضیان می توانند برای مشاوره رایگان و دریافت پاسخ سوالات خود، در حوزههای مختلف روابط کار از جمله مراجع حل اختلاف، بیمه بیکاری، بازرسی کار، شکایات کارگری، طبقه بندی مشاغل، تشکل های کارگری و کارفرمایی، مشاغل سخت و زیان آور و ... در تهران بدون کد و در کلیه شهرستان ها با شماره گیری ۲۵۰۰-۰۲۱ با این مرکز ارتباط برقرار کنند.
نظر شما