۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84145273
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزیدگان مسابقه عکاسی و فیلم‌ سازی "در قاب عاشورا" گیلان معرفی شدند

رشت - ایرنا - اسامی برگزیدگان مسابقه عکاسی و فیلم سازی " در قاب عاشورا" از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان معرفی شدند.

اسفندیار ضیائی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فیلم های ارسالی "ثنا مشعوف" از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان املش، "هانیه رستم زاده" از مرکز فرهنگی هنری کانون رودسر و "محمد آرزمی" از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیاهکل به عنوان آثار برتر معرفی شد.

وی افزود : "صدرا آبزن" عضو انجمن عکاسی کانون گیلان، "آرینا فیروزوند" و "آیسان قربانی" از مرکز فرهنگی هنری کانون تالش نیز در این جشنواره شایسته عنوان برگزیده شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان خاطر نشان کرد: مسابقه عکاسی و فیلم سازی "در قاب عاشورا" با هدف اشاعه فرهنگ عاشورایی، مراسم مذهبی، پرورش استعدادهای هنری و تقویت زاویه دید هنرمندانه آینده سازان ایران اسلامی، گسترش فعالیت های هنری کانون پرورش فکری و ترغیب کودکان و نوجوانان هنرمند برای پرداختن به موضوع های مرتبط هیات ها و مراسم مذهبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه نماز ظهر عاشورا، آیین ها و نمادهای عاشورایی، مراسم تعزیه، روضه های خانگی و آیین های عزاداری ماه محرم از محورهای موضوعی مسابقه عکاسی و فیلم سازی بود، اضافه کرد: این مسابقه " در قاب عاشورا" همزمان با ماه محرم و با همکاری شورای اقامه نماز و واحد آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برگزار شد.

ضیائی بیان داشت: گروه سنی نونهال "۹ تا ۱۱ سال"، نونگاه "۱۲ تا ۱۴ سال"، نوجوان "۱۵ تا ۱۷ سال" و اعضای ارشد "۱۸ تا ۲۳ سال " از مخاطبان شرکت در این مسابقه بودند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اظهار داشت: همزمان با ایام فاطمیه، از برگزیدگان این مسابقه با اهدای لوح سپاس و هدیه، قدردانی به عمل می آید.

افزون بر ۵۰ هزار کودک و نوجوان در مراکز ۳۱ گانه کانون پرورش فرکی استان گیلان عضو هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha