استاندار خراسان رضوی: تعامل با رسانه‌ها لازمه توسعه استان است

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: توسعه همه جانبه استان به تعامل با رسانه‌ها نیاز دارد و در این مسیر باید به نهادینه کردن فرهنگ مطالبه‌گری اولویت داده شود.

به گزارش روز یکشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در بازدید سرزده از یکی از پایگاه‌های خبری فعال در شهر مشهد با تاکید بر استقبال از نقد منصفانه افزود: باید فرهنگ پاسخگویی به مردم و افکار عمومی در میان مدیران نهادینه شود.

وی یکی از وظایف رسانه ها را معرفی توانمندی‌های استان دانست و تاکید کرد: جاذبه بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) مهم‌ترین ظرفیت این منطقه است و باید قدر آن را بدانیم.

استاندار خراسان رضوی استفاده از ظرفیت جوانان را از ویژگی‌های ممتاز رسانه ها برشمرد و اظهار کرد: اطلاع‌رسانی بی‌طرفانه، مستقل، به روز، مستند، دقیق و شفاف از جمله تکالیف رسانه هاست و رسانه باید اثرگذاری خود را در تراز ملی و بین‌المللی حفظ کند.

معتمدیان با بیان اینکه خراسان رضوی خاستگاه زبان فارسی و پیوند دهنده کشورهای منطقه آسیای میانه است گفت: باید فعالیت‌های بین‌المللی با کشورهای فارسی زبان منطقه تقویت و اثرگذاری فرهنگی در این مناطق بیشتر شود.

در خراسان رضوی علاوه بر فعالیت ۲۴۷ نشریه چاپی، ۸۷ نشریه برخط، ۲۱ رسانه الکترونیک غیر برخط و پنج روزنامه، خبرگزاریهای داخلی و خارجی و ۱۷ سرپرستی روزنامه‌های ملی فعالیت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha