۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۵۹
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84147285
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو ارشد انصارالله: رژیم صهیونیستی توان جنگیدن ندارد

تهران- ایرنا- عضو شورای عالی سیاسی انصارالله یمن گفت: رژیم صهیونیستی وضعیت شکننده‌ای دارد و نمی‌تواند با هیچ طرف یا کشوری وارد جنگ شود.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای الخبر الیمنی، «حزام الاسد»  روز دوشنبه افزود: اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران یا کشورهای مرتبط با محور مقاومت بعید است؛ چرا که توان امنیتی این رژیم در برابر رشد توانایی‌ها و قدرت نظامی گروه‌های مقاومت در وضعیت متزلزلی قرار گرفته است. محور مقاومت سلاح‌های بازدارنده‌ای در اختیار دارد و شرایط داخلی رژیم صهیونیستی نیز شکننده است.

وی اظهار داشت: رژیم صهیونسیتی تلاش می‌کند که کشورهای حامی خود را در منطقه به میان آورده و چنین وانمود کند که ائتلافی در حال شکل‌گیری است تا امنیت خود را تقویت کند، اما این نشانه ضعف است.

عضو شورای عالی سیاسی انصارالله بیان کرد: آمریکا نیز تلاش می‌کند که رژیم‌های عربی که در اصل با رژیم صهیونیستی سازش کردند را به سمت خود بکشاند.

الاسد اضافه کرد: یمنی‌ها موضع پایه‌ای برگرفته از ارزش‌های اخلاقی و دینی در قبال فلسطین دارند و پیوستن یمن به محور مقاومت، فرصت‌های متعددی در برابر یمن قرار داده و موجب همبستگی مواضع رهبران و مردم در خصوص مسأله فلسطین و دیگر موضوعات منطقه‌ای شده است.

قرارداد سازش میان امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه (۲۵ شهریور ۱۳۹۹) به صورت رسمی در حضور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امضا شد و این ۲ کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست‌ها آشکار و رسمی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha