فرمانده عراقی: الحشد الشعبی منسجم و قویتر شده است

بغداد – ایرنا – مسئول دفاتر سازمان الحشد الشعبی در استان های عراق تاکید کرد که این سازمان قوی تر و منسجم تر از گذشته شده است.

حاج «ابوضیاء الصغیر» از فرماندهان ارشد سازمان الحشد الشعبی روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا تاکید کرد که سازمان الحشد الشعبی در حال حاضر قویتر و منسجم تر از گذشته شده است.

وی گفت که یکی از بارزترین دلایل قدرت و انسجام بیشتر در سازمان الحشد الشعبی عراق، اصرار دیگر یگانهای نیروهای مسلح عراق بر حضور حتمی نیروهای الحشد الشعبی در عملیات های مختلف است.

وی اظهارداشت:همه نیروهای مسلح عراق هنگام عملیات های نظامی اصرار دارند که نیروهای الحشد الشعبی حضور داشته باشند زیرا این سازمان همچنان یکی از قویترین و منسجم ترین است.

حاج الصغیر درباره ادعای برخی رسانه های عربی و غربی در خصوص وجود شکاف و ضعف در سازمان الحشد الشعبی تاکید کرد که این سازمان یک نیروی مردمی است و از ویژگی این گونه سازمان های تازه تاسیس این است که در مرحله گذار با پالایش نیرو مواجه می شود.

مسوول دفاتر الحشد الشعبی در استان عراق ادامه داد که آنچه در سازمان الحشد الشعبی اتفاق می افتد یک رویه طبیعی است و نه تنها منجر به ضعف و شکاف در آن نمی شود بلکه عملا انسجام را در داخل آن بالاتر برده است.

وی همچنین درباره حمایت مرجعیت عالی دینی عراق از سازمان الحشد الشعبی تاکید کرد که مرجعیت عالی دینی عراق همچنان به شدت پشتیبان الحشد الشعبی است و با هرگونه اقدامی که باعث تضعیف آن شود، مخالف است.

حاج الصغیر خاطرنشان کرد که مرجعیت دینی عراق به الحشد الشعبی به عنوان یک نیروی مسلح قانونمند نگاه می کند و این سازمان در چارچوب قانون برای حمایت و پاسداری از تمامیت ارضی عراق و وحدت ملی این کشور شکل گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha