۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۲۱:۲۷
کد خبر: 84148683
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترکیدگی لوله گاز شهری بافق بدون خسارت بود

۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۲۱:۲۷
کد خبر: 84148683
ترکیدگی لوله گاز شهری بافق بدون خسارت بود

یزد- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: برخورد بیل مکانیکی با خط لوله اصلی انتقال گاز به شهر بافق موجب ترکیدگی و بروز حادثه شد که این حادثه خسارت جانی برجا نگذاشت.

محمدحسین امامی سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از بروز حادثه، عوامل شرکت گاز با همکاری مسوولان بخش های مختلف برای اصلاح، تعمیر خط و رفع مشکل وارد عمل شدند و با توجه به اقدامات در دست انجام تا بامداد فردا (چهارشنبه) گاز مشترکان وصل می‌شود.

وی ادامه داد: در این ارتباط هماهنگی لازم با فرمانداری و مسوولان مرتبط منطقه برای سرعت بخشیدن به ترمیم خط اصلی و رفع  مشکل برای تامین گاز مردم شهرستان های بافق و بهاباد انجام شده است.

همچنین رییس روابط عمومی شرکت گاز استان یزد نیز سه‌شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: خط انتقال گاز که متعلق به منطقه ۲ عملیات شرکت گاز ایران است عصر امروز( سه شنبه ) دچار حادثه شد که این مسئله قطع گاز مشترکان شهرستان بافق را به دنبال داشت.

علیرضا بشیری افزود : خط لوله در نزدیکی باقرآباد بافق دچار حادثه شد و عوامل این شرکت برای ترمیم خط به سرعت وارد عمل شدند. 

شبکه داخلی گاز شهر بافق با صرف ۱۷۵ میلیارد ریال هزینه سال ۹۲ به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید .

شهرستان لافق شامل یک بخش مرکزی، سه دهستان، ۲۸ شورای اسلامی، ۲۶ دهیاری مصوب و ۱۰۰ پارچه آبادی است..

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق درفاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

هم‌اکنون ۴۸۹ هزار و ۷۳۸ واحد مسکونی با ۹۸ درصد از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان یزد به شبکه گازرسانی دسترسی دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha