۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 84149897
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵ تُن مرغ منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای میاندوآب توزیع شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: باهدف برقراری تعادل در بازار فرآورده‌های گوشتی، پنج تُن گوشت مرغ منجمد در این شهرستان توزیع شد.

رحمان درفشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان گوشت مرغ، سه تُن در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر میاندوآب توزیع شده و ۲ تُن نیز توسط یکی دیگر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهرهای میاندوآب‌ و چهاربرج توزیع شد.

وی با بیان اینکه قیمت مصوب هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد ۱۵۰ هزار ریال است، افزود: امسال برای ایجاد آرامش در بازار مرغ، ۳۲ تن گوشت مرغ منجمد به این شهرستان تخصیص یافته است که توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع شده ‌است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب‌ اضافه کرد: علاوه بر این، امسال ۱۵ تن گوشت مرغ منجمد نیز جذب و در نقاط حاشیه‌ای شهر و مناطق محروم شهرستان توزیع شده است.

درفشی افزود: با پیگیری‌های انجام گرفته پنج تن دیگر از گوشت مرغ منجمد برای رفاه حال بیشتر شهروندان به این شهرستان تخصیص یافته است که به‌زودی توزیع می‌شود.

به گزارش ایرنا، نابسامانی در بازار گوشت مرغ طی هفته‌های گذشته باعث شد تا هر کیلوگرم گوشت مرغ به بیش از ۳۵ هزار تومان افزایش پیدا کند.

میاندوآب با چهار بخش مرکزی، مرحمت آباد، بکتاش و باروق و با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha