رییس شورای شهر کرمانشاه: شهردار تغییر نمی‌کند

کرمانشاه- ایرنا- رییس شورای شهر کرمانشاه در واکنش به برخی خبرها در باره استیضاح و برکناری شهردار گفت: «سعید طلوعی» تا پایان عمر شورای شهر فعلی به کار خود ادامه خواهد داد.

طیب حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: جلسه این هفته شورا قرار بود با موضوع سوال از شهردار کرمانشاه برگزار شود که سه نفر از اعضای شورا در مرخصی بودند و یک عضو هم به دلیل مشغله شخصی نتوانست در این جلسه حاضر شود که این موضوع سبب برگزار نشدن جلسه شد.

او در عین حال اظهار داشت: تعدادی از اعضای شورا گرچه در ابتدا به آقای طلوعی رای مثبت داده اند اما اکنون با ادامه فعالیت شهردار مخالف هستند و برای این مخالفت نیز دلایلی دارند که به اعتقاد خودشان موجه است.

حیدری افزود: البته اکثریت اعضای شورا از جمله من، با ادامه فعالیت شهردار موافق هستیم و برای حمایت خود دلایل متعددی داریم.

او از تعداد دقیق مخالفان و حامیان شهردار در شواری شهر ابراز بی اطلاعی کرد اما گفت: این موضوع قطعی است که تعداد حامیان شهردار کرمانشاه از مخالفان او بیشتر است اما متاسفانه اقلیت شورا به نظر اکثریت تمکین نمی‌کنند.

حیدری عنوان کرد: شهردار کرمانشاه تا پایان عمر شورای شهر فعلی به کار خود ادامه خواهد داد.

رسانه‌ها به کمک بیایند

رییس شورای شهر کرمانشاه گفت: رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری ایرنا برای کمک به اصلاح این وضعیت و کاهش اختلاف بین اقلیت شورا و شهردار بسیار موثر هستند و می توانند پای بزرگان شهر و استان را به حل موضوع باز کنند.

او گفت: جلسات ۲ هفته یک بار شورای شهر از این به بعد برگزار خواهد شد و شهروندان نگران این موضوع نباشند.

شورای کلانشهر یک میلیونی کرمانشاه ۱۱ عضو دارد. این شورا آبان سال ۱۳۹۷ سعید طلوعی را به عنوان شهردار انتخاب کرده است.

اخبار مرتبط