میاندوآب قهرمان مسابقات مجازی کاتا در آذربایجان‌غربی شد

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی گفت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار و تیم میاندوآب به مقام قهرمانی دست یافت.

اسفندیار محمودی افزود: در این رقابت‌ها ۹۰ ورزشکار از سراسر استان حضور داشتند که در مجموع تیمی میاندوآب به مقام اول دست یافت و نقده و خوی دوم و سوم شدند.

وی ادامه داد: در رتبه بندی انفرادی و در رده سنی نوجوانان الف امیررضا مسلمان به مقام اول دست یافت، آرمین جوانی صاحب عنوان دوم شد و امیرمحمد رحیم‌زاده و پوریا پریزاد بطور مشترک سوم شدند.

وی اضافه کرد: در رده سنی نوجوانان ب نیز محمدامین بیگی و امیرحسین مرامی اول و دوم شدند و مقام سوم مشترک به سینا نوری و عرفان بیگی رسید.

دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی گفت: در رده سنی جوانان امیر داداش‌زاده عنوان اول، مبین اکبریان مقام دوم و عنوان سوم مشترک به محمدرضا قلی‌پور و علی جعفرپور رسید و در رده سنی امید جعفر رضایی به عنوان قهرمانی دست یافت و بهروز محمدی مقام دوم و نیما اکبری و مهدی قلی‌پور مشترکا سوم شدند.

هم‌اکنون تیم حق نظری میاندوآب به‌عنوان نماینده کاراته استان آذربایجان‌غربی در لیگ مجازی کاتا کشور حضور دارد که در رده‌های سنی تا هفته نخست دور برگشت در گروه سنی نونهالان و خردسالان و نوجوانان و نونهالان پسران در رده اول قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha