استاندار: اولویتی مهم‌تر از اقتصاد در کرمان وجود ندارد

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با بیان اینکه اولویتی مهم‌تر از حوزه اقتصادی در این استان نداریم گفت: بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه فعال و راکد با کوچکترین حمایت‌ می‌تواند دوباره فعال شوند و به اشتغال و اقتصاد کرمان کمک کنند.

به گزارش ایرنا، علی زینی‌وند روز پنجشنبه در نشست شورای عالی بانک‌های استان کرمان افزود: وضعیت جذب و پرداخت تسهیلات در این استان مطلوب ارزیابی نمی‌شود.

وی اظهار داشت: نقش تسهیلات حمایتی، رونق تولید، تبصره ۱۸ و روستایی در توسعه استان کرمان بسیار مهم است زیرا این اعتبارات به بخشی از جامعه تزریق می‌شود که از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی همچون حاشیه نشینی و اعتیاد را می‌کاهد.

وی تصریح کرد: استانداری از افراد سوء استفاده کننده از بخشنامه‌های دولتی حمایت نمی‌کند و همچنین دستگاه هایی که منابع اعتباری را در بخش‌های دیگر هزینه می‌کنند باید شناسایی و با آنان برخورد شود.

استاندار کرمان گفت: بیشتر انرژی و منابع در بسیاری از نقاط روی افراد کم انگیزه و ورشکسته گذاشته می‌شود که باید این رویه تغییر یابد.

وی عنوان کرد: تمام مصوبات پس از تصویب خبری می‌شود و تمامی مصوبات را پیگیری می‌کنم و در صورتی که اجرا نشود با مقصران آن برخورد خواهیم کرد لذا اگر مصوبه‌ای قابل اجرا نیست از تصویب آن جلوگیری کنید.

زینی‌وند افزود: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات توسعه روستایی به استان کرمان اضافه شده که باید طرح‌های در این راستا تعریف شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha