۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۷
کد خبرنگار: 2163
کد خبر: 84152790
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرونده هفته چهارم مسابقات اسب‌دوانی گنبدکاووس بسته شد

گنبدکاووس - ایرنا - دومین روز هفته چهارم مسابقات اسب‌دوانی کورس پاییزه گنبدکاووس با شرکت ۵۱ راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در ۶ دور به مسافت ۱۲۰۰ و ۱۰۰۰ متر عصر امروز جمعه بدون حضور تماشاگر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار و پرونده این هفته نیز بسته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در دور نخست مسابقات اسب‌دوانی هفته چهارم اسب‌های دو ساله نژاد ترکمن باهم به رقابت پرداختند که اسب "قزم گل کلاته" سریعتر از دیگر رقبا از خط پایان عبور کرد و مقام اول را به‌دست آورد و اسب‌های "ساریه" و "طاغن بای" به ترتیب مقام دوم و سوم را به‌دست آوردند.

در دور دوم، اسب‌های بیش از سه سال نژاد تروبرد رقابتی نزدیک به نمایش گذاشتند که اسب "برایت" در این دور اول شد و اسب‌های "ماسانیا" و "بولد رد" به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

اما رقابت در دور سوم و روز پایانی این هفته، میان اسب‌های ۲ ساله نژاد دوخون برگزار شد که اسب "ماه تیپ" با پیشی گرفتن از دیگر شرکت کنندگان، مقام اول را از آن خود کرد و اسب‌های "مرسانا" و "کوموهو" به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

چهارمین دور این مسابقات نیز مختص اسب‌های نژاد دوخون بیش از سه سال بود که در پایان اسب "تاوانورا" اول شد و پس از او اسب "لندی" دوم و اسب "شوالیه" در جایگاه سوم قرار گرفت.

رقابت در پنجمین دور از روز دوم هفته چهارم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه گنبدکاووس، بین اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون برگزار شد که اسب "هامون" زودتر از بقیه به خط پایان رسید و اسب‌های "الماس بندر" و "جولگا" نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

دور پایانی این مسابقات نیز با رقابت اسب‌های بیش از سه سال نژاد تروبرد برگزار شد که اسب "بست می سلکشن" به مقام اول رسید و اسب‌های "شایلیک" و "آدرینا۲" به ترتیب مقام دوم و سوم را به‌دست آوردند.

برگزار کنندگان روز دوم از هفته چهارم مسابقات اسب‌دوانی کورس پاییزه گنبدکاووس برای اسب‌های برتر مبلغ یک میلیارد و  ۳۶۳ میلیون  و ۲۵۰ هزار ریال جایزه نقدی پیش بینی کرده بودند که به مالکان اسب‌های برتر اهدا می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha