داورزنی : آینده والیبال کشور به تلاش هیات‌های استانی بستگی دارد

ساری - ایرنا - رئیس فدراسیون والیبال کشور بر ضرورت تحول و تحرک در هیات‌های والیبال استانی تاکید کرد و گفت : آینده والیبال کشور به تلاش هیات‌های استانی بستگی دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران ، محمدرضا داورزنی در مجمع انتخابات رییس هیات والیبال مازندران در ساری افزود : توسعه والیبال ملی ایران قطعا با توسعه والیبال استان ها و مناطق محقق خواهد شد.

وی توجه به رده های سنی در والیبال را مهم توصیف کرد و گفت : زمانی می توان به آینده والیبال کشور امید داشت که شاهد تلاش و انگیزه هیات های ورزشی استان ها باشیم

داورزنی از مازندران به عنوان معدن ناب ورزش کشور یاد کرد و افزود : مازندران در یک قرن گذشته همواره به عنوان قطب ورزش کشور شناخته می شود و ورزشکاران بزرگی را نیز معرفی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مازندران مرکز مهمی برای والیبال محسوب می شود ، گفت : اینجا معدن مملو از طلای ناب است که باید برای استخراج از آن برنامه داشته باشیم و امیدواریم با فراهم شدن شرایط برای همه مناطق این استان، صیدهای خوبی از این دریای خروشان به نفع والیبال استان و کشور داشته باشیم.

داورزنی برنامه محوری و برنامه‌ی ریزی دقیق را عامل تحول در والیبال استان ها دانست و اظهار داشت : رئیس جدید هیات والیبال مازندران با همکاری و همدلی اداره کل ورزش و جوانان می تواند اتفاقات خوبی را برای این ورزش رقم بزند.

رییس فدراسیون والیبال گفت : توقع ما این است هیات والیبال مازندران که خاستگاه این رشته ورزشی است ، ضمن تعامل سازنده با اداره کل ورزش و جوانان در جهت توسعه این ورزش برنامه ریزی کند.

در مجمع انتخاباتی هیات والیبال مازندران دبیر فدراسیون این رشته ورزشی هم حضور داشت ، سیدپوریا نعیمی با کسب ۱۳ رای از ۱۴ رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس هیات والیبال استان انتخاب شد. سایر نامزدهای این سمت پیش از شروع رای گیری انصراف دادند.

همچنین در پایان برگزاری این مجمع، از سید میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال که سال ها به عنوان رئیس هیات والیبال مازندران خدمت می‌کرد ، تجلیل شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha